Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv betalt for at spille Poker i et software firma

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 04:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 04:06

Ja, hvis man kunne slippe for at videregive sine oplysninger til en Facebook applikation, så var det sikkert et spændende opslag Tongue Tied

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 08:36

Min indstilling er, lad være med at skrive noget på Facebook som ikke kan tåle dagens lys. Selvom din profil måske er lukket så er din vens profil ikke, så det der billede fra abe festen hvor man danser kinddans med en Nilfisk støvsuger ...ja det skal nok finde dagens lys omend igennem en anden persons profil...

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 08:55

Ja, men nu er det jo desværre også sådan, at de små apps nogle gange kan logge ens mail, password med mere. ;) Om der sidder en kineser og kigger på et billede af mig rører mig sgu ikke, men at få adgang til mine koder og mails, arh, der sætter jeg grænsen :)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:13

Elias Sørensen:
Ja, men nu er det jo desværre også sådan, at de små apps nogle gange kan logge ens mail, password med mere.

Lige før der nu kommer nogle forkeret rygter i omløb....

Et program kan IKKE få fat i dit password eller dit password i Facebook program teknisk.  Hvis en person er dum nok til at oplyse det til et program, ja så er det en anden sag, men du går jo heller ikke ind i en Føtex og fortæller kassen personen pinkoden til dit Dankort...

Et program kan kun sende dig en email hvis du har slået denne funktion til i programmet. Det vil sige hvis du f.eks installerer KONOKER Jobs så kan vi ikke send dig en mail med mindre du slår det til når du f.eks ligger dit CV ind. Og selv når du gør det kan programmet kun sende dig mail gennem Facebook, dvs. programmet siger til Facebook, send denne mail til Mads Peter Hansen, Facebook tjekker så om Mads Peter Hansen tillader at programmet sender en mail til ham før den sendes.  Vi har ikke adgang til emailen i din Facebook profil.

Vi har adgang til forskellige informationer som dit profil billed, navn og den slags...

Jeg håber at ovenstående gjorde tingene klare...

Mvh

Peter

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:15

Nårh, så det var bare lidt gratis reklame for din applikation ;-)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:21

Elias Sørensen:
Nårh, så det var bare lidt gratis reklame for din applikation ;-)

Kommer du fra Danmark...? ... nå spøg til side jeg vil være meget mere bange for dumme billeder fra abe fester etc. end jeg vil være for at installer et Facebook program.

Mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)