Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er igang med at bygge min webshop op. Den vil sælge tøj og accessories til kvinder imellem 18-30 Ca.

Jeg har kun designet iorden, så dvs ikke alle funktioner virker og sådan. Jeg ville gerne høre din mening om design/brugervenlighed som det står lige nu.

Shoppen vil blive kaldt Forwomen.dk men ligger lige nu på http://trygtliv.dk

Mvh. Johnny.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 01:39

Hej Johnny,

Det var et tidligt tidspunkt at spørger om feedback, synes det virker ret mangelfuldt.

Virker mere som om det blot er et mock-up over opbygningen.

Men lige et par små-ting:

• De røde og sorte farver får mig til at tænke noget erotisk og halvlummert - ved ikke om det er dette du prøver at ramme med sitet
  • Ikke nødvendigt med fri fragt to steder
  • Ville nok flytte dankortene op og have det i forbindelse med kurven
  • Ved klik på teksten i søge feltet, gør så teksten forsvinder, ala: på  Skagen-Ure.dk

Ret teknisk, så jeg alle filer ligger en mappe der hedder public, rent søgemaskinemæssigt kan jeg anbefale dig at droppe det nvieau.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 01:50

Ja er lidt tidligt, men det er fordi jeg gerne vil fange de "dårlige" ting i opløbet, på mit design.

Mange tak for din kritik, jeg vil tage dette op og gennemgå tingene :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:18

Nej uh, det er godt nok en voldsom farve du valgt der! Var det ikke bedre med en cremefarvet/vanilla farve baggrund i stedet for det røde?

Tror den røde farve fjerner fokus fra produkterne fuldstændigt..
Men det sorte mønster  og resten af opsætningen kan jeg godt lide!

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 19:35

Hej Johnny.

Farverne er alt for voldsomme. Der er slet ikke noget hyggeligt over sitet, minder mig om et gyser site. Jeg vil helt klart anbefale dig noget mere opmunterende, det kan kvinder jo også lide.. :-)

For mig virker top menuen overflødig og ser ingen grund til der er 2 af slagsen.

Ellers synes jeg det ser ganske fornuftigt ud, så bare klø på :-)

Mvh

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Mar 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:48
Hej Johnny Nu er smag og behag jo forskellig, og jeg ved ikke hvad slags tøj og accessories du skal sælge. Men du skal være opmærksom på, at bestemte farver sender bestemte signaler. Det er også en uheldig skrifttype du har valgt, når du bruger negativ skrift på så mørk baggrund. Skriften er meget svær at læse. Håber du kan bruge mine input.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)