Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklamebrochure

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Midtlangeland
Tilmeldt 18. Oct 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Spodsbjerg Maskinværksted Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg går med en ide om at lave en 3 fløjet reklamebrochure, der i korte træk skal præsentere mit firma samt mine arbejdsopgaver. Den skal i det store hele minde om min hjemmeside.

Er der nogen herinde der kan give en cirka pris på selve opsætningen af sådan en brochure?
Jeg ligger på forhånd inde med diverse billeder, logo osv. som kan bruges til brochuren

Hilsen Mikael.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 21:38

Hej Mikael

Det kan vi sagtens fikse. Smid mig en mail på hundahl@hundogco.dk, gerne med link til hjemmeside, evt. ideer og andet info. Så skal jeg give dig et uforpligtende tilbud Smile

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 22:05

Hej Mikael

Jeg har netop løst en lignende opgave for en meget tilfreds kunde. Opsætningen vil vi typisk lave på timepris til 200,- kr. i timen, ligesom vi også godt kan hjælpe med tekster hvis du ikke selv har mod på at skrive disse. Den største udgift bliver formentlig tryk af folderne. Der er forskellige mulighedder i forhold til papirkvalitet, antal og trykmetode, men vi skal nok finde ud af at få lavet noget rigtig flot og lækkert til dig. Vores trykkeri leverer en rigtig flot kvalitet i både digital og offset tryk til fornuftige priser. Vores direkte kontakt til trykkeriet sikrer dig optimal filhåndtering, og sikrer dig mod ærgelige fejl.

Jeg vil meget gerne høre mere om din virksomhed og give et konkret tilbud du kan forholde dig til - det kræver dog lidt mere info.

Du er meget velkommen til at sende mig en mail på mv (snabela) mediatown.dk eller ringe 60 86 29 66, så finder vi ud af det.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 23:09

Hej Mikael

Prisen for 1000 stk 3 fløjet reklamebrochure.er ca 2500 dkk

Prisen for 2500 stk 3 fløjet reklamebrochure.er ca 2995 dkk 

Prisen for 5000 stk 3 fløjet reklamebrochure.er ca 3995 dkk -

Prisen er inkl. moms & professionel design/opsætning og Offset TRYKNING. Levering ca. 5-6 dage. Vi kan love et god trykkvalitet”.

send e-mail til  : leo@xgn.dk

Hilsen Leo

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:06

Hej Mikael,

jeg vil gerne komme med et uforpligtende bud på opgaven.

Du må gerne sende lidt mere info på casper@formagenda.dk

Så skal jeg med glæde kigge nærmere og komme med et godt tilbud.

Venligst, Casper Maul

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)