Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Check vores brand nye flash website.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres fine kommentarer.

Men jeg må indrømme at personligt tænker jeg sku ikke så meget på søgeoptimering. Vi går ikke efter at finde vores kunder gennem google og andre søgemaskiner, men kan selvfølgelig godt se det er godt at kunne på nogle punkter.

Og hjemmesiden virker mest som en company profile, og det der skulle sælge var simpelthen bare at vise vores kompetencer i flash. Dette er en af vores få flash sider, og derfor kunne jeg godt tænke mig kritik af hvad der kunne gøres bedere design mæssigt.

Men endnu en gang tak for alle jeres kommentarer, og jeres gode råd om søgemaskineoptimering!

- David

Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:06

David K:

Det er også kun design mæssigt jeg spørger, da det er en template vi har lavet, og skal lige konfigurere de sidste design detaljer inden vi konfigurer siden med tekst og det hele.

- David

Du skriver at i med hjemmesiden ønsker at vise jeres kompetencer indenfor flash, men samtidig har i valgt at tilpasse en flash template? Det synes jeg ikke giver mening. :)

Mvh. Jeppe

Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 22:29

Hej Jeppe

Jeg forstår godt det lyder dumt, når man opfatter det på den måde.

Men vi har skam ikke "tilpasset en template", vi har lavet en template.

Vi har arbejdet først i photoshop etc. og derefter programmeret og alt det der.

Man kalder det bare en template når den ikke er sat i brug endnu (gør jeg ihvertfald).

- David

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:39

Flash er udemærket hvis du vil have en eller anden mindre animation/reklame på din side, men er 100% ubrugeligt i anden sammenhæng.

Generelt er brugen af Flash dybt overvurderet. Meget af det mange laver i Flash, kunne lige så godt have været lavet med en lille stump javascript. Jeg bryder mig ikke om jeres side - sorry. Den er langsom første gang man kommer til den. Den er kedelig grå og generelt mere bling end indhold.

Hvis jeg var kunde - have jeg fundet en anden leverandør.

Fra Randers C
Tilmeldt 18. Dec 07
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:46

Carsten Suurland:
Den er langsom første gang man kommer til den

og jeg skal lige skynde mig at sige, at jeg sidder på en 20Mbit linje

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)