Når jeg er inde på forholdsvis nystartede virksomheders hjemmesider kan jeg se at der ofte er telefonpasning fra kl. 9-19 eller sådan noget, men det undrer mig lidt hvordan man får råd til at få det klaret.
Ved I om de fleste har en til at sidde og gøre det eller har et telfonpasningscenter til at klare det.
Nu har jeg fx set Smsbutler.dk, de er både i dk og i udlandet og overalt reklamere de med at de har telefonpasning.
Er der nogle der har erfaringer med at lade et eksternt firma besvare opkalende, mht service mv. for det er vel sådan at de bare tager telefonen og sender en besked til os om at man skal ringe kunden op, Jeg tænker bare at så skal man alligevel til at ringe til alle kunder mv. og så er tiden vel ikke sparet.
Vi har fra dag ét betalt CityCallCenter for at tage vores telefoner, og det har absolut været pengene værd. Alle vores kunder kommer igennem til en person, enten os eller vores "sekretær", og dermed er vi sikre på, at vi yder så god service som muligt.
Det er korrekt, at callcentret ikke sparer en for nævneværdig tid, men man sparer mange frustrationer (man slipper f.eks. for at blive forstyrret, når man sidder i møde), og i sidste instans tror jeg man får gladere kunder. Desuden slipper man helt for at tale med sælgere - de slipper ikke forbi callcentret. :)
Vi bruger ligesom David også CityCallCenter, og det fungerer rigtig godt. Lige præcis princippet med at man ikke bliver forstyrret i et møde, og at de tager imod besked imens er lækkert.
Så vil jeg da melde mig i koret af glade CityCallCenter kunder.
Det vigtigste for mig er at kunderne ikke ringer forgæves, så er det bedre at de bliver taget pænt imod og vi får besked så vi kan ringe tilbage til dem.
Og så er pigerne hos CityCallCenter ALTID i godt humør.
ja, det drejer sig om at man får besked om hvem der har ringet om hvad - og så kan man selv tilrettelægge hvornår man vil ringe tilbage + som nævnt ovenfor - hvis man ikke har tid til at tage telefonen selv eller er i møde eller ud at rejse eller eller eller... så klarer telefonservice sagerne. Jeg har med diverse firmaer brugt bla. CityCallCenter - så giv Pouline et kald og hør hvad hun kan hjælpe en med-amino med :)
Men - der er jo også nogen der selv tager deres telefon, det kommer jo an på hvad du laver - og om du føler det er et problem eller ej.