Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Telefonpasning/srevice - hvordan fungere det?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 220
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Når jeg er inde på forholdsvis nystartede virksomheders hjemmesider kan jeg se at der ofte er telefonpasning fra kl. 9-19 eller sådan noget, men det undrer mig lidt hvordan man får råd til at få det klaret.

Ved I om de fleste har en til at sidde og gøre det eller har et telfonpasningscenter til at klare det.

Nu har jeg fx set Smsbutler.dk, de er både i dk og i udlandet og overalt reklamere de med at de har telefonpasning.

Er der nogle der har erfaringer med at lade et eksternt firma besvare opkalende, mht service mv. for det er vel sådan at de bare tager telefonen og sender en besked til os om at man skal ringe kunden op, Jeg tænker bare at så skal man alligevel til at ringe til alle kunder mv. og så er tiden vel ikke sparet.

Vil gerne høre om jeres erfaringer..

 

Ha en god dag.

Vh

Hastoft

Blogger på www.stomien.dk

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fra dag ét betalt CityCallCenter for at tage vores telefoner, og det har absolut været pengene værd. Alle vores kunder kommer igennem til en person, enten os eller vores "sekretær", og dermed er vi sikre på, at vi yder så god service som muligt.

Det er korrekt, at callcentret ikke sparer en for nævneværdig tid, men man sparer mange frustrationer (man slipper f.eks. for at blive forstyrret, når man sidder i møde), og i sidste instans tror jeg man får gladere kunder. Desuden slipper man helt for at tale med sælgere - de slipper ikke forbi callcentret. :)

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hastoft,

Vi bruger ligesom David også CityCallCenter, og det fungerer rigtig godt.
Lige præcis princippet med at man ikke bliver forstyrret i et møde, og at de tager imod besked imens er lækkert.

Med venlig hilsen
Christian :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så vil jeg da melde mig i koret af glade CityCallCenter kunder.

Det vigtigste for mig er at kunderne ikke ringer forgæves, så er det bedre at de bliver taget pænt imod og vi får besked så vi kan ringe tilbage til dem.

Og så er pigerne hos CityCallCenter ALTID i godt humør. Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Trelleborg, Sverige
Tilmeldt 6. Nov 07
Indlæg ialt: 594
Fra  Catapult Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ja, det drejer sig om at man får besked om hvem der har ringet om hvad - og så kan man selv tilrettelægge hvornår man vil ringe tilbage + som nævnt ovenfor - hvis man ikke har tid til at tage telefonen selv eller er i møde eller ud at rejse eller eller eller... så klarer telefonservice sagerne. Jeg har med diverse firmaer brugt bla. CityCallCenter - så giv Pouline et kald og hør hvad hun kan hjælpe en med-amino med :)

Men - der er jo også nogen der selv tager deres telefon, det kommer jo an på hvad du laver - og om du føler det er et problem eller ej.

Jesper

Fra Svendborg
Tilmeldt 31. Aug 06
Indlæg ialt: 422
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg har også gode erfaringer med Nordiccall.

Priserne er rimelige, og man mister ikke kunder når man som en mands firma ikke selv har tid / mulighed for at tage telefonen.

Kan klart anbefales:

Thomas Bonde

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jamen så vil jeg da også lige gøre lidt reklame for www.FreeTele.dk som både har mødebooking, telesalg og KONTORSERVICE.

(jeps, det er reklame :-))

Mvh.

ditbrugtmarked

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)