Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart please (:

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er begge dele da programmet skal kunne hentes på vores hjemmeside.

Mvh Emil

Fra København
Tilmeldt 9. Aug 08
Indlæg ialt: 786
Skrevet kl. 08:37

OK, og I har sikkert overvejet om man ikke kan lave det hele online?

Og om programmet skal udvikles og vedligeholdes til andre platforme end PC/Windows? (F.eks. Mac + Linux).

Mvh
Brian Jørgensen

Leverandør af: CMS, websites, IT support, grafisk design, foto, billedbehandling mv. Se: www.ComputerLab.dk

Tilmeldt 17. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 08:55

Hej Emil. Kontakt nogle af de iværksætterprogrammer der findes i din kommune, der kan du som oftest få vejledning og få en second opinion på mulighederne i projektet.

Der er stor forskel på den iværksætterstøtte der kan findes, fra kommune til kommune, men prøv at google lidt.

mvh

zullut

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 09:43

Hej igen!

Computerlab: Jo det kan sagtens laves via en hjemmeside, men det smarte er at det skal være et program. Og jo det skal også laves til især mac :) Og det skal hele tiden opdateres og holdes vedlige, det er ikke bare et program der skal skydes af og så kan det klare sig selv.

Zullut: Vi skal til at starte på nogle iværksætter kurser i april måned i silkeborg hvilket vi ser frem til. De har også rådgivning hver tirsdag som vi også skal til at deltage i.

Problemet er bare at vi ikke kan finde en sammenarbejdsparter, da det helst skal være et programmerings firma istedet for en random iværksætter, da det er et program som hele tiden skal opdateres..

Mvh Emil J

og tak for jeres svar indtil videre!

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 22:07

Hej igen Emil jeg syntes virkelig du skulle prøve på sourceforge.net der sidder en helvedes masse programmører, som kan lave jeres program og give jer kildekoden så i selv kan opdatere det konstant, er det btw noget antivirus software? og det fedeste af det hele er at de folk der sidder på sf.net kan lave det hele til under 600. kr.

jeg tror faktisk også i kunne få dem til at holde det opdateret for jer for under 600. kr. pr måned

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 08:14

Hej Delinda

Siger du at på scourgeforge.net vil lave et helt program til 600 kr? Det lyder yderst usandsynligt!

Men jeg kan ikke komme ind på selve programmet, men det er genialt! (:

Mvh Emil Jensen

Tilmeldt 17. Feb 07
Skrevet kl. 11:14

Hej Emil, hvis jeg var dig, ville jeg ofre lidt ekstra på at sætte sig sammen med en dansk programmør og få udviklet en detaljeret plan af hvad programmet skal indeholde. Jeg er ikke programmør, men der er et eller andet universelt sprog man kan lave sådan et design i og så kan du få den kodet i indien for 1/100 del af prisen på f.eks getafreelancer.org.

Mvh.

Zullut

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 13:29

Hej zullut og tak for din respons.

Det lyder meget genialt men da vi ikke har fundet et sammenarbejdspartner (it firma) har vi heller ingen startkapital. Men jeg vil da tænke over ideen!

Mvh Emil J.

Tilmeldt 17. Feb 07
Skrevet kl. 22:32

hvor meget skal i bruge

Tilmeldt 10. Aug 08
Skrevet kl. 23:32

Vi har faktisk ikke regnet på det hvilket måske lyder lidt dumt, men da vi er så unge som vi er ved vi at vi ikke har råd!

Men kan desværre ikke komme ind på hvad vi har af omkostninger da det måske ville komme lidt for tæt på..

Mvh Emil J.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)