Hej Aminoer, Jeg har et ungdomssite til salg, med google pagerank 3, læs mere på nedenstående link. |
Er der kun 15 dagligt besøgende trods al omtalen osv?
Min erfaring med google analytics er forholdsvis ny, selvom jeg har vedhæftet PDF udskrift derfra, men du kan se live statistik her: http://partypix.dk/modlogan/index.html som logges i modlogan. |
Hej Lazerto.
Jeg er interesseret i dit site, hvad er din mindstepris?? Send gerne en PB eller mail med pris.
Med venlig hilsen Michael Guldhammer |
Hej Michael, Du må lige give mig din email adresse, så kontakter jeg dig.
|
Er det ikke b.la. det facebook bruges til idag? Altså at dele billeder og vise dem for vennerne? |
Nåja, den er mivs@krazymail.dk
Med venlig hilsen Michael Guldhammer |
Hej Er ved at udvikle en anden ungdomsside, dog lidt anderledes ind denne, men tror muligvis godt jeg kunne være intresseret i at købe denne, vil du ikke være venlig at sende lidt nærmerer information til: krii08@hotmail.com Vil godt høre lidt mere om: Hvor ligger vi prismæssig? Hvor stor er indtægten fra reklamer og donationer?
MvH kristoffer |
Da vi har meget arbejde i et andet site og nu bare skal have PartyPix.dk afsat, ønsker vi at sælge sitet for blot 9.000 kr ved hurtig handel. Vi yder 14 dages mail support til den nye ejer. |
Jeg har været ind og læse på din hjemmeside, hvorfor er du dog ikke CVR registeret. Kan man dog sælge uden at have et CVR nr? |