Jeg vil høre om der er nogle der er interesseret i at købe et IT udvikling center(outsourcing) eller etablere deres eget ?
En af mine bekendte skal til lukke IT outsoucing center i asien bestående af .net udviklere, designere. antal: 6-7 stykker. Et fuldt virkende setup. Et samlet mdr. udgifter < 20.000.
Er der nogle interesserede virksomheder der har egne ambitioner der kunne være interesserede i at videreføre udviklingscenteret?
jeg har ekspertisen i udvikling af projekter overstand og vil gerne være behælpelig til at hjælp igang en evt. køber.
Du må gerne sende dine kontakt info til martin@ithouse.com, hvor i Asien ligger udviklingscentret, hvis du har lidt flere oplysninger må du gerne sende dem.
Kunne være interesseret alt afhængdig af hvor det ligger, hovr gammelt det er osv. Send mig en mail paa peter.skouhus@1902software.com eller paa en eller anden maade bring mig i kontakt med ejeren.
Samlede udgifter for <20.000 kr. med 6-7 mand. Inkluderer de samlede udgifter også udgifter til kontorleje m.v.? I så fald må der jo være tale om et setup med juniorudviklere ??
Samlede udgifter for <20.000 kr. med 6-7 mand. Inkluderer de samlede udgifter også udgifter til kontorleje m.v.? I så fald må der jo være tale om et setup med juniorudviklere ??
Af ren nysgerrighed, hvad vil du mene at et sådan setup skulle koste hvis det var med senior udviklere osv i indien?