Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dreamweawer godt el. skidt?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Apr 06
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo altid prøve at hente en 30 dages prøve version af programmet. Dreamweaver er jo ikke ligefrem en lille investering, så det er jo rart nok at vide hvad det er du køber. Det er svært at svare på om det er en god editor. Det handler meget om personlige preferencer og hvilket formål du specifikt skal bruge det til. Prøv at kigge på det og se om du synes om det. Du kan downloade prøveversionen her: http://www.adobe.com/downloads/

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 19:53

Hej Jørgen

Jeg vil overhovedet ikke være dommer i den diskution der er her på denne tråd.

Jeg er selv under uddanelse som mediegrafiker og vi bliver bombaderet med at vi SKAL bruge Adobe programmer og deri er DV jo.

Selv er jeg ikke til web, og det er nok også derfor jeg ikke helt forstår programmets opbygning. Jeg ved ikke om det er fordi du selv vil lave prof websider eller det er fordi du vil udvide din viden( Har ikke læst hele tråden og dens indlæg).

Jeg følger med stor nysgerrighed alle de kommentar osv. der kommer i denne tråd.

Jeg vil gerne lave en rigtig flot hjemmeside og har virkelig prøvet "alt" det vi har lært - uden at få en ordentlig udseende og siden syntes jeg sgu ikke virker særlig proffesionel.

Men som sagt førhen i tråden så syntes jeg du skal prøve at hente prøveversionen og så søge på nettet hvor du kan få oplysninger om hvordan du programmer i programmet. Jeg har selv fundet nogle e-books, dog på engelsk men de har hjulpet mere end underviserne på skolen !

Hvis du ønsker noglelinks kan du altid maile til : kenn-bo@jubii.dk og jeg sender nogle links !

Ved ikke om det hjalp dig i sprøgsmålet men jeg måtte bare af med det !

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 26. Mar 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:28

dremweaver er noget af det bedste du kan vælge, adobe har opkøbt mange mindre programmer, og taget det bedste fra alle og lavet dreamweaver.

har været på flere kursus i dreamweaver, det er utrolig godt program, uden man skal være den store kode freak. DW hjælper dig godt på vej. alt kan lade sig gøre, det er bare et spørgsmål om at lære det.

tag et par kursus så er du godt på vejj

DW fan

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)