Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adfair betaler de ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En af mine venner har reklamekampagner fra Adfair på sin hjemmeside, men måned efter måned må han slås for at få sine penge. Lige nu har han tre måneders indtægt til gode.

Har Adfair set sig sur på min ven, eller opfører de sig generelt sådan? Er der nogen, der har erfaringer med dem?

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Vores penge kommer til tiden hver måned indtil vidre
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Og tilbage var hun ;) ak ja.

Når men det halve år jeg brugte Adfair kom betalingen også uden problemer, så det kan jo være en uheldig situation, jeg har ikke hørt dårligt om adfair på det område før.
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, de betaler skam - hver 45. dag mener jeg det er :-)

// Jesper Skov

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Tak for beroligende svar :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 Vi har efterhånden kæmpe problemer med med Adfair, så store at vi inden for meget kort tid skrotter dem og finder et andet sted, at tjene vores penge. Kun en gang har de udbetalt pengene, de resterende 3-4 gange har vi skulle ringe ting dem. Sidste gang vi ringede ville de have en mail med informationerne som vi så sendte til dem, men der skete stadigvæk intet. Så i dag har vi kontaktet dem igen og giver dem sidste chance.

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kører næsten ingen kampagner igennem adfair, men jeg var lige inde og tjekke da jeg blev opmærksom på denne tråd.

Vi har ikke fået en krone udbetalt siden november sidste år, og vi har da alligevel nogle tusinde tilgode:-(

Jeg har skrevet til adfair, men har ikke modtaget svar endnu. 

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Tilmeldt 22. Sep 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er gået lidt tid siden sidste indlæg. Vi har stadig ikke modtaget en en krone, men da vi til sidst pressede adfair med at vi ville gå til vores advokat ringede de og sagde at de havde lukket pga. mistanke om snyd, og at vi derfor ikke ville modtage en krone!

Er der andre der har hørt fra dem?

Mvh. Kasper

Spar porto (åbner i nyt vindue) hvis du udsender mange fakturaer, rykkere eller salgsbreve

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)