Så kom jeg på nettet i håb at kunne tiltrække et par kunder. Jeg vil blive glad hvis I har lyst til at tjekke min side ud og måske skrive et par ord hvad der er godt og skidt.
Jeg startede i januar 2007 med reparation af elektronik, fremstilling af små serier pintplader, samt niche produktion af egne udviklede produkter. Et par år er nu gået uden ydeligere i vækst hvilket jeg arbejder ekstra hårdt på at lave om på i år, da mit mål er at leve af mit firma uden behov for job ved siden af. Egentlig kom jeg tilfældig på idéen at lave et "visitkort" på nettet. Altså en hjemmeside bestående af én enkelt side. Men det greb om sig og jeg fik et par nye idéer til firmaet, bla vil jeg tilbyde fremstilling af prototype print og selvfølgelig serie fremstilling til private som jeg ikke tidligere har haft som kunder.
Siden er ikke helt færdig da jeg mangler at lave præsentationer af nogle forskellige projekter...
Og skal du have tryk på nogle af dine prototyper, eller små serier, så kan du bare sige til, så får du nogle gode priser her Ja, men skal jo leve, og her får du det billigt samt en meget høj kvalitet.
Tak for tilbudet! Det ser meget spændende ud og det er måske noget jeg kan bruge til fremtidige projekter. Hvis det skulle være kan du så trykke ud fra filer jeg leverer?
Jeg syntes det er synd at din virksomhed og produkter ikke bliver presenteret lidt bedre. Siden ser lidt for hjemmelavet ud, til at det var noget jeg ville tage seriøst.
Du skriver din gmail i kontaktinformation, når du nu har et ganske udemærket domæne du kan bruge.
Jeg takker for Jeres mening!:) At teksten i hopper lidt havde jeg ikke selv opdaget. Det vil blive rettet hurtigst muligt. En præsentation af projekter/produkter samt fotos af disse vil blive udarbejdet løbende.
Når I siger at siden virker amatøragtig/hjemmelavet ud, er det så kun pga den hoppende tekst?
Ang mail adressen så giver jeg Brian ret i at det ville være bedre at bruge mit domæne. Sagen er bare at jeg fik mail adressen længe før jeg købte domæne. Og jeg syntes at det er lidt besværligt for mine kunder hvis jeg skifter adressen. Men gevinsten er måske større end besværet.....?!