Vi er nu på +110 deltagere til seminaret, "Sælg mere på Nettet - NU" i Herning, fredag den 13. marts - vi har også plads til dig! Besøg konferencen her på www.eventbooking.nu
Du kan bl.a. høre Martin Thorborgs sprit nye peptalk, "Sådan scorer du kassen på de sociale medier", hvor han fortæller om sine seneste tids undersøgelser om, hvordan amerikanske virksomheder, organisationer og personer har opnået STOR KOMMERCIEL SUCCES ved at bruge f.eks. Facebook, Twitter, Myspace osv.
Er det kun mig der er forvirret mht hvor seminaret holdes? I skriver på bekræftigelsen, at det afholdes i Herning Kongrescenter på Vardevej 1, men Herning Kongrescenter ligger i centrum af Herning, nemlig Østergade 37.
Er muligt at det kun er mig der er forvirret, men afholdes seminaret på Vardevej 1, eller i Kongrescenteret på Østergade 37?? :o)
Altså jeg brugte en god del tid på at være forvirret lige da vi havde booket. De er så smarte at de har lavet 2 steder i byen, der hedder Herning Kongresscenter. Det er på Vardevej 1 - jeg sender alle de praktiske lækkerier ud i morgen.
Så nej - du er i din fulde ret til at være forvirret ;-)
Og ja, det bliver super spændende at høre Thorborgs nye peptalk - han virker temmelig meget oppe og ringe over de muligheder han har spottet omkring de sociale medier - og han glæder sig meget til indlægget.