Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

E-købmænd valfarter til Herning

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 36
Fra  One2speak A/S Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Vi er nu på +110 deltagere til seminaret, "Sælg mere på Nettet - NU" i Herning, fredag den 13. marts - vi har også plads til dig!  Besøg konferencen her på www.eventbooking.nu

Du kan bl.a. høre Martin Thorborgs sprit nye peptalk, "Sådan scorer du kassen på de sociale medier", hvor han fortæller om sine seneste tids undersøgelser om, hvordan amerikanske virksomheder, organisationer og personer har opnået STOR KOMMERCIEL SUCCES ved at bruge f.eks. Facebook, Twitter, Myspace osv.

Du får yderligere to super spændende indlæg fra Benjamin Gundgaard og Thomas Rosenstand, der sætter fokus på Usability og Google Adwords og Søgemaskineoptimering.

Som Amino bruger sparer du 400 + moms på din deltagelse.

Book din billet nu på www.eventbooking.nu

Skriv eller ring til mig, hvis du vil vide mere om seminaret.

Bedste hilsner
One2speak A/S
Anders Gisselmann
anders@one2speak.dk
Tlf. 20 15 92 58

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 20:20

Jeg har overvejet meget at tilmelde mig, og er nok nået til det punkt hvor jeg siger okay jeg kommer.. Men jeg er meget i tvivl om, hvilket level af e-købmænd seminaret handler om. Er det mest for dem som netop er startet eller vil os der har været i gang længe og ved en helt masse, også få noget ud at det?

Så med andre ord, er det et seminar omkring basic e-handel for de nystartede eller er der også noget for de garvede?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 36
Fra  One2speak A/S Skrevet kl. 20:39

Det er et super relevant spørgsmål og jeg vil svare det på denne måde.

Vi har bevidst sat en helt nyt Martin Thorborg indlæg på - fordi vi ved at mange har hørt hans e-handels pep på vores tidligere seminarer.

INGEN har tidligere hørt hans indlæg, "Sådan scorer du kassen på de sociale medier".

Benjamins indlæg er praktisk / case fundret og så konkret, at jeg vil våge at påstå at e-købmænd på alle niveauer vil kunne hente inspiration - for de helt basale vil det være opsigtsvækkende hvor meget ekstra salg en mand som Benjamin kan skabe - for de garvede er det selvfølgelig inspiration - og måske resultaterne af Benjamins tests mv., der vil være det interessante.

Den sværeste at vurdere er Thomas Rosenstand, for der er sindsyg stor forskel på målgruppens kompetencer når det gælder google og SEO - Thomas er hård til det, men forklarer tingene på særdeles jordnær vis - vi har ikke bedt ham lave total rocket science på dagen, men han vil da helt sikkert give de nyeste tips på de områder han mener det er relevant.

Men husk, at der er god mulighed for at stille spørgsmål til de tre indlægsholdere til sidst på dagen - vores Q & A sessions plejer at være super gode. Vi når rigtig mange spørgsmål og her bliver niveauet ofte særdeles højt (til tider lidt for nørdet), men du har lov at spørge ;-)

Vi vælger bevidst speakere, der uanset niveau kan formulere sig så flest muligt forstår budskabet. Men, vi erkender til enhver tid, at der kan være dele af speakernes indlæg som selvfølgelig er mindre relevant end andre dele....

Fra København NV
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:38
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)