| 
                             Hej Når jeg kigger på min webside www.FerieFlirt.dk er det som om den hvide baggrund skal skiftes ud med et eller andet, men hvad ? Nogle gode forslag ??  | 

En svag grå farve eller en grå der fader? ![]()
             Debat

| 
                             Hej Når jeg kigger på min webside www.FerieFlirt.dk er det som om den hvide baggrund skal skiftes ud med et eller andet, men hvad ? Nogle gode forslag ??  | 

| 
                             En svag grå farve eller en grå der fader?   | 

| 
                             Hmm - prøv med nogle gråtoner. Leg med det indtil du finder noget der passer ;P alternativt, så lave en kant rundt omkring dit site, så din main-box glider ud i baggrunden. Jeg har gjort det på eks. zibo.dk . Det er en lille detalje, som jeg mener giver en masse rent visuelt. 
 Jeg kan slet slet slet ikke lide dit logo - hvis jeg lige skal komme med lidt kritik!  | 

| 
                             tak for forslag ! ja vil prøve nogle forsk toner... flere forslag er meget velkomne! Mht. logoet så arbejder jeg på at få det "uldne" i kanten væk, men er ikke noget grafik haj. Har lavet det i adobe photoshop.. Måske nogen kan fortælle mig hvordan jeg fjerner den ujævne kant på logoet ?  | 

| 
                             Godaften! Har du prøvet med en meget svag orange? - eller en orange, som går over i en gul? Lidt ligesom der er på det billede til højre på siden hvor der står nogle mennekser og der er nogle bygninger og et fly.  | 

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.
| 
                             det vil jeg absolut også afprøve..  | 

| 
                             Prøv med #eee7d8. Ville se godt ud. Evt som en gradient med en mørkere orange indblandet som der også er foreslået.  | 

Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
| 
                             Jeg er også tilhænger af gradient :-)  |