Hej med jer Da Martin Thorborg startede med at lave podcast, lavede han bl.a. "Martin Thorborg sparker dig i Røven" og du kan høre den her http://www.amino.dk/media/p/279201.aspx . Dette podcast handler om at få fingeren ud af en vis legemensdel og så komme i gang med de projekter, som man har liggende i skuffen. Hans budskab er at komme i gang og få lettet røven, og jeg må indrømme at det virkede. Jeg er én af dem der er flyttet over broen til Sverige og har nu boet her i snart 7 år. I de senere år har jeg gået med en ide om at lave en webside, som skulle være en guide til at købe billigt ind i Sverige. Efter at have hørt Martin´s podcast og have tænkt i et par uger, så besluttede jeg mig for at gå i gang. www.billigtisverige.se er min nye webside, som er en guide til billig indkøb i Sverige. Da mine evner til at programmere websider i Wordpress ikke er noget at råbe højt om, så besluttede jeg at købe den ydelse. Det gjorde jeg hos Anders Saugstrup, som er en anden iværksætter herinde (som også havde hørt Martin´s podcast) og som tilbyder en K2 webside i Wordpress for under 1.000 kr. www.billigtisverige.dk er nu efterhånden oppe på 32 sider og hver dag og aften kommer der mere og mere materiale på siden, men allerede nu er den ret omfangsrig. Hvis I vil spare en masse penge ved at køb ind i Sverige, så gå ind på www.billigtisverige.dk og se alle de steder, hvor I kan spare penge ved at tage til Sverige. Tilmeld jer mit nyhedsbrev og vær blandt de første der får informationer om de steder, hvor der kan spares flest penge. Husk at den Svenske krone er historisk lave og i dag koster 100 SEK kun 65 DKK. Herudover har jeg også lavet en Facebook gruppe for min webside (også på Martin´s opfordring). Den finder I på http://www.facebook.com/group.php?gid=52733064567&ref=mf og nu er det jeg har brug for hjælp fra alle Aminoer. Gå ind på ovenstående Facebook profil og tilmeld dig, så vil jeg hver eneste uge resten af året holde dig orienteret om nyheder om indkøb i Sverige. Min kone har også en Facebook profil for sin virksomhed og vi konkurerer om hvem der har flest medlemmer og da min kone sælger ting til børn, så fører hun stort i øjeblikket, men her er det at I nu skal hjælpe mig. Mit mål er at nå 1.000 medlemmer før min kone. Så gå ind og tilmeld jer gruppen på http://www.facebook.com/group.php?gid=52733064567&ref=mf Martin, tak for dine indspark til alle iværksættere i Danmark. Du har været til stor inspiration både i min kones firma (www.mammashop.se) med din E-pusher og selvfølgelig som inspiration til min websiden. De bedste hilsner Kim Rasmussen
|
Ups, jeg glemte at skrive at jeg gerne ville have jeres input på både konceptet og siden.
Tror I at konceptet med at fortælle om hvor billigt der er i Sverige holder og at jeg kan generere trafik nok til at kunne tjene lidt penge på adsense annoncer?
Hvornår tror I det er realistisk at prøve at begynde at sælge banner annoncer til de forskellige virksomheder, som jeg skriver om? Hvor mange besøgende skal jeg op på?
Hvad synes DU der skal med på siden, for at den bliver så attraktiv som muligt?
DBH Kim