Hej Jeg er igang med opbygningen af et site hvor brugerne, har mulighed for at tjene og købe points/Epenge/sidens valuta. Med de points/valuta kan de så købe ting og adgang til andre ting. Hvordan gør jeg med moms er det bare moms jeg skal ligge på, når de køber points eller hvordan? Kan det gøres på nogle måde, så der ikke kommer moms på. For hvis de køber 10epenge af mig for 10kr og jeg så skal betale 25% så har jeg fået 7.5kr og så hænger det jo ikke sammen. Hvis de f.eks vil hæve beløbet igen? Håber i forstår spørgsmålet :) |
mig bekendt (ret mig hvis jeg tager fejl), så skal du angive prisen med moms og når du fakturerer skal det fremgå hvor meget momsen er.
Så 10 Epenge for 10 kr lige over betyder at du sælger 10 Epenge for 8 kr ex moms.
Hvis du vil tjene 10 kr for 10 Epenge, så skal du sælge 10 Epenge for 12,50 inkl. moms.
Hæver de noget, så vil jeg mene at de ligesom med alle andre former for køb, skal have deres oprindelige udgift retur.
Personligt ville jeg køre i nogle pakkeordninger og så sætte en form for minimumsgrænse for hævninger.