Hej Aminoer, Jeg tilbyder gratis annoncering, i marts måned, på en ny portal jeg er ved at lancere. Der er plads til 2 x 4 annoncører fordelt på to bannerstørrelser (728x90 og 140x350). De valgte annoncører skal selv levere det banner de ønsker at benytte i kampagnen. Det er et krav at Jer der ønsker en plads, handler med produkter eller tilbyder services, der er relevante for boligindretning. Jeg kan desværre ikke komme nærmere ind på det præcise koncept lige nu, men de valgte annoncører vil selvfølgelig blive informeret og har selvsagt mulighed for at takke nej til tilbuddet, hvis de ikke finder det interessant. Jeg garanterer ikke for mængden af eksponering da portalen er helt ny og trods diverse reklamefremstød vil besøgstallet muligvis starte blidt for så forhåbentligt at stige hurtigt. Dem der er interesseret i at få en plads, kan enten sende mig en mail på tommy {a} obuni.dk eller besvare i denne tråd. Der er ikke nogen egentlig deadline udover at jeg hurtigst muligt vil få valgt de 8 annoncører, så bannerne er klar, når portalen går online. Med venlig hilsen Tommy Nitz |
Hej igen,
Er krisen virkelig blevet så slem, at man ikke engang kan komme af med gratis ting nu?
Jeg vil bare lige vove pelsen og gøre opmærksom på mit indlæg igen :)
Hav en god dag!
Med venlig hilsen
Tommy Nitz