Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis annoncering tilbydes.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg tilbyder gratis annoncering, i marts måned, på en ny portal jeg er ved at lancere.

Der er plads til 2 x 4 annoncører fordelt på to bannerstørrelser (728x90 og 140x350). De valgte annoncører skal selv levere det banner de ønsker at benytte i kampagnen.

Det er et krav at Jer der ønsker en plads, handler med produkter eller tilbyder services, der er relevante for boligindretning.

Jeg kan desværre ikke komme nærmere ind på det præcise koncept lige nu, men de valgte annoncører vil selvfølgelig blive informeret og har selvsagt mulighed for at takke nej til tilbuddet, hvis de ikke finder det interessant.

Jeg garanterer ikke for mængden af eksponering da portalen er helt ny og trods diverse reklamefremstød vil besøgstallet muligvis starte blidt for så forhåbentligt at stige hurtigt.

Dem der er interesseret i at få en plads, kan enten sende mig en mail på tommy {a} obuni.dk eller besvare i denne tråd.

Der er ikke nogen egentlig deadline udover at jeg hurtigst muligt vil få valgt de 8 annoncører, så bannerne er klar, når portalen går online.

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:22

Hej igen,

Er krisen virkelig blevet så slem, at man ikke engang kan komme af med gratis ting nu? Hmm

Jeg vil bare lige vove pelsen og gøre opmærksom på mit indlæg igen :)

Hav en god dag!

Med venlig hilsen

Tommy Nitz

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:27

Hej Tommy.

Kan www.DBM.dk (ditbrugtmarked) være interessant for dig?

Jeg har selvfølgelig alt materiale klar.

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 26. Jan 09
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:50

Jeg vil meget gerne lave et banner. Har et der måske lige skal tilpasses lidt, men ellers burde det være klar.

Vi laver og sælger maling.

Kontakt mig evt på deriksen [at]  gmail. com

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:40

Hæ hæ... en af forklaringerne kan være at mange er blevet "allergiske" overfor ordet gratis - da der som oftest følger noget betaling med på en eller anden måde Hmm Andre gange sover vi bare og så er det da godt at du kunne finde ud af at bruge megafonen Wink

Brugskunst, herunder vægvaser, lysestager, tegninger og malerier er en del af mit produktudvalg... se det her : http://www.krondalartwork.dk/index.php?cPath=57&osCsid=ebd5e03d3bcef666b8b295ff7bcbd699

Ser frem til at høre fra dig på piakrondal(snabelting)gmail.com

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 16:03

Krondal:

Hæ hæ... en af forklaringerne kan være at mange er blevet "allergiske" overfor ordet gratis - da der som oftest følger noget betaling med på en eller anden måde Hmm 

Heh, ja det kan selvfølgelig være noget af forklaringen!

Nej, jeg ved bare at det er svært at sælge annonceplads til helt nye sider hvor man ikke kan garantere en vis eksponering. Derfor har jeg valgt at fylde rigtige annoncører i de tomme bokse, i stedet for udelukkende at have "Din reklame her?", "Denne plads kan blive din!!" og "Pleeeeease, annoncér nu!!".

Hilsener

Tommy Nitz

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 16:11

Jeg kunne meget nemt være interesseret, kig evt. i min signatur

mvh. jacob

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 16:20

Vi vil også meget gerne annoncere for TrendMagazine.dk, som blandt andet har en bolig sektion.

Send gerne mere info på frederik(snabela)trendmagazine.dk

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)