Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webside

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har tidligere lavet dette indlæg, men ingen svarede :( øv øv.. Så nu prøver jeg igen :)

Jeg har arbejdet meget længe på min webside, jeg startede ud med ingen erfaring at have overhovedet hvad angår opsætning og kodning af webside "asp.net / C#" så der var masser at gå igang med. Jeg har downloaded templaten til siden, den kunne man få gratis fra internettet nemlig. Templaten var dog kun 1 side, og den var html.. hvilket jeg ikke kunne bruge. Designet vil senere hen blive modificeret en smule også. Jeg kunne godt tænke mig at høre din mening om siden.

Siden er www.trygtliv.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 21:35

skal lige nævnes at siden ikke er færdig endnu :) så der er en del funktioner der ikke virker.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:42

Kan ikke så godt lide design, måske skulle du prøve med en anden farve end grøn?

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 21:49

Grøn er valgt fordi det er "håbets farve" og siden er for folk med psykiske lidelser.

Grøn har også en beroligende effekt^^

Tak for svaret :)

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jan 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johnny.

Synes siden ser ganske fin ud og det grønne kan sagtens gå, efter min mening.

Her er lidt feedback:

- MouseOver på links kunne godt bære en lidt friskere farve. Fed skrift og ingen underline.
- Psykiatri siden rykker sig i forhold til alle andre sider. Ser ud til det er pga. indholdet at der ikke er et fast stop.
- Det slår mig som "mærkeligt" at man på sådan en side kan søge efter brugere!? Hvad er ide'en med det?
- Søgning på indhold ville nok være rart så man hurtigt kan finde det man leder efter.

Ellers er det thumbs up herfra. Big Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Skrevet kl. 21:57

Super tak.

Tanken er, at man skal kunne bygge en "venne kreds" på siden, så vidt at man kan få venner som måske har samme lidelse som en selv. Jeg har researched lidt, og fundet ud af, at det kan være svært for dem at finde en at snakke med, for folk der ikke har samme problemer som dem, kan have svært ved at forstå hvad de mener. Så "Søg" er der, for regner med at der vil komme noget "venneliste" når jeg ellers finder ud af hvordan man laver sådan en.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)