billeder fra forskellige fester til at dekorere vores stand med. Håber at der er nogen herinde som har et billed eller to de vil bidrage med, da der gerne skal være så bredt et udsnit af fester (fra børnefødselsdag til 80 års fødselsdag). De bliver printet ud på fotopapir, så I skal ikke være nervøse for at I ikke tager jer bedst muligt ud ;-). Er der nogen som vil hjælpe med et eller flere billeder kan de sendes til: billeder(a)partykongen.dk. Efter konkurrencen vil billederne blive slettet fra min computer, og papirsbillederne destrueret. |
Send mig Jeres bedste festbilleder
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Det kan godt være, at tante Tulle og fætter Finn ikke vil se sig selv på en stand for festarrangører på en messe. Hvis du skulle få billeder fra nogen, så synes jeg, du burde tilbyde dem billedet i det store format på fotopapir som tak for hjælpen i stedet for at destrurere det. |
kan bagefter få billedet på fotopapir, hvis det bliver udvalgt til standen. Der er for resten tale om en stand der står ca 3 timer på et hotel i Maastrict i forbindelse med en skolekonkurrence. |
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)