Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense spørgsmål

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg ville gerne høre fra nogen af jer aminoer som havde prøvet / stadig bruger google's adsense program på deres webside. Jeg har læst en masse, men kan dog aldrig lade helt være med at være en smule paranoid. Kunne godt tænke mig at høre om i har haft nogen problemer med det? måske fået annoncer om noget ubehageligt på jeres side, selvom i havde trykket "nej tak" til sådanne ting da i oprettede jeres profil? Har i nogenside haft omkostninger ved at bruge programmet? og så er der det med betalingen, nogen der ved om det kommer til danmark, så man kan få betaling direkte ind på ens konto?

Mvh. Johnny.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt Adsense på adskillige sider igennem et stykke tid.

Jeg har aldrig haft nogle problemer. Jeg har ikke fulgt mine annoncer nøje nok til at se,om der har været mærkelige reklamer imellem. Tvivler dog, da de er indholdsbestemte, og jeg ikke har noget mærkeligt indhold på siderne.

Det koster ikke andet end din tid at bruge programmet, og du kan få overført pengene direkte til din konto i danske kroner. (Husk dog, at du skal have 100$ på kontoen, før du får udbetalt noget).

Så se du bare at tilmelde dig, hvis du er nysgerrig. Vær dog opmærksom på, at der for tiden er lidt behandlingstid, og at de stiller krav om, at man skal kunne fremvise en passende side ved tilmeldingen.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig godt, så vil jeg se at få tilmeldt mig.

Mange tak for dit hurtige svar.

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kommer ikke "noget ubehageligt", når du bruger AdSense. Annoncerne er altid seriøse og inden for alm. etiske rammer :-)

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)