Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på mødebooking, direkte salg mv.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu hvor KVIK køkkener så fint reklamerer for ALT INKLUSIVE køkkener, så tænkte jeg at det måske kunne overføres til min branche.

Derfor har jeg lavet et ALT INKLUSIVE tilbud til nye kunder på Amino, som gælder i hele februar, og marts måned.

For ovenstående gælder at aftalens skal være accepteret for begge parter, og en kampagne kan igangsættes senere end tidsfristen for tilbuddet.

Her kommer så tilbuddet:

Få én mand tilknyttet som jeres eksterne sælger eller mødebooker i en måned.

Fast pris for en måned: kr. 35.000.- ALT incl.

Det eneste der ikke er inklusiv, er momsen..

Det er en enestående mulighed for at lade Nordjysk Marketing vise hvad vi kan gøre for jeres virksomhed.

Og det gælder selvfølgelig indenfor nedenstående ydelser:
Det er en enestående mulighed for at lade Nordjysk Marketing vise hvad vi kan gøre for jeres virksomhed.

Og det gælder selvfølgelig indenfor nedenstående ydelser:

·         Mødebooking
·         Direkte salg
·         Database optimering
·         Lead generering
·         Analyse

Har i spørgsmål til tilbuddet, så er i selvfølgelig velkommen til at kontakte mig på en PM, mail på info@nordjysk-marketing.dk  eller ringe på tlf. 69 60 63 00

Kontakt os allerede idag, og hør hvad vi kan gøre for netop jeres virksomhed.

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:29

Nu er det her ikke relevant for mig lige nu, men jeg undrer mig over prisen. Jeg har selv tidligere haft sælgere ansat "in house", og det kostede mig under 25.000 pr. måned, alt inklusive.

Er 35.000 en god pris for en ekstern sælger/mødebooker??
Jeg har aldrig selv benyttet mig af det, så jeg ved ikke hvad markedsprisen er, og hvor meget folk er villige til at betale ekstra for selv at slippe for et par timers administration og nogle medarbejdersamtaler ;-)

Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 10:35

Hej Peter

Tak for din besked.

Jeg mener selv at prisen er rigtig god.

Men det er meget afhængig af branchen. Nogle vil det være for dyrt til, andre rigtig billigt.

Det er jo ikke kun administration du slipper for. Det er også opsigelse, feriepenge, barselsfond, G-dage, sygedagpenge, ATP-bidrag osv.

Hvis du laver et regnestykke, så viser det at prisen faktisk er rigtig god..

Normal måned = 160 timer = en timepris på kr. 218,75 kr./t

Mvh
Christian

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 10:47

Hej Christian,

Ja, regnede også lige timeprisen ud i hovedet. Men det er også mere end jeg normalt betaler ansatte Wink

Men du har fuldstændig ret. Det afhænger af krav, forventninger og meget mere. Og så forestiller jeg mig at det i mange virksomheder beror på en politisk beslutning på topniveau hvorvidt man ønsker at benytte sig af interne eller eksterne sekretærfunktioner.

Jeg kan godt se at der er mange pros & cons.

Anyway, jeg håber i får en masse kunder :-)

God vind!

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 22. Dec 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 11:35

I et marked hvor ingen vil noget som helst er der kun et tilbud er dur for tilbudsgiver og tilbudsmodtager.

No cure no pay - baseret på reelle leads der ved kontakt viser sig at være ægte interesseret i at afholde mødet.

Prisen skal være baseret på antal reelle leads x succesrate.

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:53

Undskyld, men til den pris ville jeg have det bedre med selv at have styr på hvad min sælger render og laver... Og så kunne jeg godt tænke mig at vide om du tilbyder mødebookning, eller om det er et vikarbureau du driver?

En mødebooker der sidder og ringer fra en telefon er næppe 35.000 kr. værd om måneden - Slet ikke i de her marked - Det ligner nogle store brød der bliver slået op - Som tidl. skrevet - Sorry...

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 11:57

Hej Niels

Det er et telemarketingfirma jeg har.
Hvilket også fremgår af hjemmesiden, hvis du har kigget der. Wink

Nu var det ikke meningen at mit tilbud, skulle bruges til at nedsable og komme med argumenter for hvorfor man IKKE skal bruge tilbuddet.

Kan i finde andre der gør det billige, jamen så fred være med det. der er jo ikke standard priser i denne verden. Smile

Nu er det heller ikke unge studerende jeg har siddende på ren provision. Alle er funktionær aflønnet, og laver deres arbejde ordenligt.

Hvorvidt en mødebooker er 35.000 værd, kan du ikke helt bedømme før du har prøvet os.. Hvis du står tilbage med et overskud efter endt periode, så må det jo alt andet lige, have været det værd, right..??

Mvh
Christian

Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 12:22

Hej Christian,

Det må du undskylde, det var nu også for at få lidt debat igang, og det kom der jo alligevel Smile

En mødebooker for 35.000 kr. som man overhovedet ikke har "styr på" er ret meget uanset om man står med et overskud efterfølgende - I et marked hvor mange firmaer godt kan være en smule låste og ordrerne ikke kommer ind i samme flow som tidl. så er en simpel mødebooker ikke lige sagen for ret mange. Jeg ville foretrække en strategisk sælger som man i sin organisation kan guide rundt. Salgsafdelingen er nu engang dem som skal skabe ordre og der er det, desværre kan man sige, meget nødvendigt at have en samlet strategi for hvordan man agerer på sit marked. Dertil tror jeg en kanvas-sælger umiddelbart ikke vil rykke ret meget, og så er jeg tilbage til dit tilbud, for hvilken virksomhed har råd til at satse på at få et overskud fra ved en kanvas-sælger lige pt. hvor man måske i stigende grad nok ville ansætte en sælger med meget høj tilknytning til virksomhedens portefølje? Jeg tror det er essentielt i det her marked, men jeg har da kun rosende ord tilovers for en iværksætter som dig, og jeg ønsker dig da alt muligt held og lykke med din business - Jeg ved bare at mine egne business' konsekvent selv ville vælge no pay for no meetings - vi er låste - Næsten allesammen - Desværre...

Mvh

PS. En ekstern sælger som kommer fra et bureau er vel en slags sælgervikar? Deraf mit spørgsmål om vikarbureau. Igen, jeg ville nok udvælge min sælger via en jobannonce og tage den bedst kvalificerede.

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Skrevet kl. 12:31

Hej igen

Man kan omvendt også sige at netop i den her situaton hvor alt nærmest stagnerer, så er en ekstern samarbejdspartner nok en "billig" løsning, istedet for at rekruttere nye medarbejdere i en periode hvor man er usikker på fremtidens indtjeningsgrundlag.

Det er selvfølgelig risikabelt at vælge en partner man ikke har erfaringsgrundlag med, og have tiltro til de formøbler ens penge og brand på ærlig og sober vis.
Men igen, så lever vi af vores kunder, og de referencer de bibringer vores virksomhed. Dette burde være sikkerhedsfaktor i sig selv.

No cure - no pay løsninger vælger mange, og vi kunne da også godt vælge at tilbyde dette.
Men i og med vi ikke er rent præstations aflønnede, så har vi mulighed for at koncentrere os om det vi er gode til = at skabe relationer for vores kunder.
Og i min overbevisning, bedre møder i den sidste ende, da mine medarbejdere ikke er "pressede" til som mange andre oplever, at presse møder igennem, og lave "kaffe" møder, hvor vore kunder ikke får solgt noget.

Jeg skal jo tale varmt for hvorfor man skal vælge os, fremfor alle andre. Andet vil være mærkeligt.
Der er også heldigvis flere aminoer der kan tale god for os, både på mødebooking, og på salgs delen af vores arbejde.

Og jo, man kan vel i bund og grund godt kalde det for en vikarsælger.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Skrevet kl. 12:40

Du må sgu helst ikke bruge ordet "formøbler" når du forsøger at sælge produktet Wink !!

Mvh
Peter

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)