Nu hvor KVIK køkkener så fint reklamerer for ALT INKLUSIVE køkkener, så tænkte jeg at det måske kunne overføres til min branche. Derfor har jeg lavet et ALT INKLUSIVE tilbud til nye kunder på Amino, som gælder i hele februar, og marts måned. For ovenstående gælder at aftalens skal være accepteret for begge parter, og en kampagne kan igangsættes senere end tidsfristen for tilbuddet. Få én mand tilknyttet som jeres eksterne sælger eller mødebooker i en måned. Fast pris for en måned: kr. 35.000.- ALT incl. Det eneste der ikke er inklusiv, er momsen.. Det er en enestående mulighed for at lade Nordjysk Marketing vise hvad vi kan gøre for jeres virksomhed. |
Nu er det her ikke relevant for mig lige nu, men jeg undrer mig over prisen. Jeg har selv tidligere haft sælgere ansat "in house", og det kostede mig under 25.000 pr. måned, alt inklusive.
Er 35.000 en god pris for en ekstern sælger/mødebooker??
Jeg har aldrig selv benyttet mig af det, så jeg ved ikke hvad markedsprisen er, og hvor meget folk er villige til at betale ekstra for selv at slippe for et par timers administration og nogle medarbejdersamtaler ;-)
Mange venlige hilsener
Peter Holmstrand