hmm.
Ligesom Nicolaj er inde på, så kommer det meget an på målgruppen.
Chat support giver i sig selv en mulighed for at komme i direkte kontakt med en virksomhed uden at skulle give personoplysninger eller anden oplysning, som kan identificere dig.
Det kan være du ikke lige er klar til at skulle modtage e-mails med produkt information eller henvendelser til din virksomhed på baggrund af dine indtastede oplysninger.
MSN er som sådan et privat chat - medie, hvor jeg accepterer, hvem jeg vil chatte med og dermed har dem på min venneliste. Ved at give dig adgang til at chatte med mig, så giver jeg egentlig en virksomhed adgang til min private chat, hvilket jeg personligt ikke er helt vild med.
Så jeg tror at jeg vil starte med en anonymiseret form for chat, hvor de besøgende kan henvende sig, og selv styre, hvornår de ønsker at dele deres msn - profil eller andre kontaktoplysninger.
Eksempelvis ville jeg være tyvende med at klikke på Arlo hyperlink til msn, da jeg jo ikke kender ham eller er interesseret i at han kan kontakte mig efterfølgende, hvis det viser sig, at hans produkt ikke havde nogen interesse.
Selvom at Arlo sikkert er en fin fyr
Held og lykke med det.