Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med msn-support

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 07
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 03:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nogen der har erfaring med MSN-support fra deres webshop?

Det jeg leder efter er om det er noget folk bruger, og hvordan kunders indtryk er af at shoppen har en msn-support. Jeg kunne frygte nogle ville finde det uproffessionelt..

Hvad er dit syn.. og har du noget derudover at tilføje hører jeg gerne :)

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 08:52

Jeg syntes det er en god service, hvis du vel at mærke tit er online.

Hvilket firma drejer det sig om? Er det fx. Plantesalg, så er det nok ikke oplagt.

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:16

Hej,

Om du kan bruge chat-support eller ej kommer i første omgang meget an på hvor mange besøgende du har. Du skal ikke forvente at meget mere end 1% bruger den. Dernæst har det selvfølgelig noget at gøre med hvor kompleks dine varer og hvor stor din butik er. Har de svært ved at finde rundt, finde en god FAQ eller er det varer man ofte har spørgsmål til er der måske potentiale.

Det er altid bedst at bruge en designet chatknap og et chatprogram som er en integreret del af hjemmesiden. Med MSN skærer du jo også dem fra, som ikke bruger programmet. Det kommer nok også an på målgruppen. Unge vil måske synes at det er cool, hvorimod 50 årige måske ikke er af samme holdning.

Alt efter hvor stor forretningen er kan det være en god idé at bruge lidt penge på at købe noget ordentlige software og bruge en masse tid at optimere det på. Mange virksomheder bruger det som et aktivt salgsværktøj.

Jeg foretrækker selv www.liveperson.com, men providesupport.com er også fint. Providesupport koster vist kun $20 og er uden abonnement.

Fra Clemson, South Carolina
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:27

Jeg kan kun udtale mig om brugervenligheden:

Jeg har kun oplevet det som en kæmpe succes for mit eget vedkommende (som bruger), og det er helt sikkert noget, som jeg vil opleve som yderst positivt ved en webshop, og en ydelse, som ville kunne få mig til at vælge den ene webshop frem for den anden. = Hurtig svartid = God kundeservice = Tilfredse kunder = returning customers!

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 17:31

Hej

Jeg har valgt at bruge det i mit signatur.

Hihi :-)

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 15:38

hmm.

Ligesom Nicolaj er inde på, så kommer det meget an på målgruppen.

Chat support giver i sig selv en mulighed for at komme i direkte kontakt med en virksomhed uden at skulle give personoplysninger eller anden oplysning, som kan identificere dig.

Det kan være du ikke lige er klar til at skulle modtage e-mails med produkt information eller henvendelser til din virksomhed på baggrund af dine indtastede oplysninger.

MSN er som sådan et privat chat - medie, hvor jeg accepterer, hvem jeg vil chatte med og dermed har dem på min venneliste. Ved at give dig adgang til at chatte med mig, så giver jeg egentlig en virksomhed adgang til min private chat, hvilket jeg personligt ikke er helt vild med.

Så jeg tror at jeg vil starte med en anonymiseret form for chat, hvor de besøgende kan henvende sig, og selv styre, hvornår de ønsker at dele deres msn - profil eller andre kontaktoplysninger.

Eksempelvis ville jeg være tyvende med at klikke på Arlo hyperlink til msn, da jeg jo ikke kender ham eller er interesseret i at han kan kontakte mig efterfølgende, hvis det viser sig, at hans produkt ikke havde nogen interesse.

Selvom at Arlo sikkert er en fin fyrWink

Held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)