Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Netværk Holstebro - 24. februar, kl. 16.30

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino´er

Dansk Netværk Holstebro er efter føsrte møde i januar, nu etableret.

Vi mødes igen i morgen og der er plads til flere deltagere - så tilmeld dig her http://dansknetvaerk.dk/kontakt/ og kom med i et forum for iværksættere, selvstændige og mindre virksomheder.

Emnet i morgen er "Pressekontakt" og vi får besøg af Ole Hansen fra Holstebro Dagblad, som holder denne aftens indlæg. Derudover bliver der selvfølgelig tid til at netværke og lære nye mennesker at kende.

Yderligere information her: http://dansknetvaerk.dk/holstebro/ eller ring 88 88 84 83, eller på mail info@dansknetvaerk.dk

Det foregår som altid på "Nupark" og gruppen er startet op i samarbejde med PricewaterhouseCoopers.

Håber vi ses!

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12

Hej Jacob

Det lyder interessant! Hvilke emner er ellers på programmet?

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Skrevet kl. 15:23

Hej Bettina

Kommende emner er indtil videre:

• 24. februar: Pressekontakt, ved Ole Hansen
  • 31. marts: Iværsætterhistorie, ved "Baggaardsbryggeriet" Martin Schau
  • 28. april: "Fungerer dit website", ved Ib Potter
  • 26. maj: Indlæg fra PricewaterhouseCoopers

Emnerne er omdrejningspunkt for aftnerne, hvor vi også bruger meget tid på at lære hinanden at kende.

Kl. 16.30 får du en introduktion til Dansk Netværk og kl. 17 kommer medlemmerne af gruppen.

Jeg håber du har lyst til at komme med i morgen - i så fald må du meget gerne lige sige til.

Thomsen Telecom - Nattergalevej 8A, Assentoft - 8960 Randers SØ - Tlf. 70 20 50 75 - www.thomsentelecom.dk - www.headsetsupport.dk

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 15:51

Det lyder jo super spændende.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. May 07
Skrevet kl. 16:01

Hej Michael

Skal jeg betragte dette som en tilmelding???

I så fald skal jeg lige bruge din mail - således at jeg kan sende dig en bekræftelse på din deltagelse.

Jacob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:10

Jo, jeg kunne godt have lyst til at møde op, men jeg har svært ved at nå det til 16.30.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)