Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konstruktiv kritik til styling.dk design...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle i markedsførings- og optimerings genier.


Jeg har netop lavet det sidste færdigt og dog for der mangler stadig nogle ting, og det er ikke endeligt, men tag endeligt et kig på www.styling.dk.


Jeg ser meget gerne at i sender noget kontruktivt kritik tilbage istedet for bare kritik, sorry men det er normalt sådan folk gør ;-)

Hvis i ellers har nogle gode ideer så kom endeligt med dem. Det skal lige siges at der er ved at blive lavet et ordentligt logo.

Mvh

Kim Sand Sørensen




Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er da et fint billede, det er bare ret svært at vurdere funktionalitet når det ikke er andet end et screenshot.

Så jeg vil foretrække at få den rigtige side at kigge på, jeg kan dårligt afgøre om det f.eks. virker i firefox..

Håber det er konstruktivt nok

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim.

Jeg vil gerne kommentere styling.dk, men jeg er desværre så oldnordisk, at min bærbare skærm er indstillet på 1024*768, hvilket gør det umuligt at læse, hvad der står på skærmen - selv i full-screen. Det hele er noget gnidderværk. Beklager. 

Hilsen Jakob

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Der

 

Bare en kritik på designet, jeg er det interesserer mig ikke endnu om den kan ses i firefox, og det burde slet ikke være det vigtigste, da max 5 % af mine besøgende bruger den. JEg hvad der er vigtigt for mig lige nu, er om designet, virker proffesionelt, overskueligt, skaber tillid og dermed kunne være et sted du potentielt ville smide dine penge. Nogle af de største markedsføringseksperter siger jo at de er helt ned til indenfor de første sekundt du ser siden, til at du har besluttet dig for om det er et godt eller dårligt site, eller om du har tillid til det og dermed kunne finde på at handle der.

 

Kunne der fx mangle nogle billeder af personer som så kunne sætte et mere personligt og nærværende præg på siden. Ikke sådan et model foto men et af os medarbejdere? Det er noget af det jeg måske umiddelbart kunne se der mangler.

 

Jeg har lavet en hurtig version hvor siden er rammet ind www.styling.dk/stylingdesign1.jpg 

 

Lad jer ikke slå ud af at det er et billede.

 

Jeg kan ikke forstå hvorfor det er gnidret på din skærm jakob, husker du at gøre billedet stort, ved at holder henover det og trykke på ikonet der popper frem nederst i hølre hjørne?

 

Mvh

 

Kim

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Ligesom Anders vil jeg også hellere prøve "the real thing" :)

Anyway, ud fra det jeg kan se vil jeg sige at det ser rigtigt flot ud. Det eneste jeg lige umiddelbart kan komme på er dine support knapper. Hvis dine support knapper absolut skal have et ikon hver, så synes jeg ikke det skal være det samme - i stedet for en person med headset ved mail og chat support, bør du nok finde nogle mere passende ikoner.

Finansieringsbanneret ser også lidt kedeligt ud i forhold til den stil der er holdt ved alle de andre elementer, det ville være et plus hvis det også blev peppet lidt op.

En tredje mulig ændring kunne være at der var forskel på farven på de menu "tabs" i toppen, så det aktive er som det er nu, og de andre måske var lidt nedtonede for at symbolisere at det ikke var dem der var aktive
.
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak Sune.



 



Dét glemte jeg at skrive før, at selfølgeligt kommer der et andet banner til finasieringen (har også skrevet "evt ekspress lån" ;-)



Med hensyn til support ikonerne, så var det faktisk også noget jeg glemte at skrive.



Og det i toppen, kommer også.



Så det er måske bare iorden udover ovenstående?



 



Kim



Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 6/28/2006 10:56:26 PM
Forfatter: Kim Sand
Bare en kritik på designet, jeg er det interesserer mig ikke endnu om den kan ses i firefox, og det burde slet ikke være det vigtigste, da max 5 % af mine besøgende bruger den. JEg hvad der er vigtigt for mig lige nu, er om designet, virker proffesionelt, overskueligt, skaber tillid og dermed kunne være et sted du potentielt ville smide dine penge. Nogle af de største markedsføringseksperter siger jo at de er helt ned til indenfor de første sekundt du ser siden, til at du har besluttet dig for om det er et godt eller dårligt site, eller om du har tillid til det og dermed kunne finde på at handle der.


Ud fra designet kunne jeg godt finde på at handle der. Det er pænt og præsentabelt, stilet og stylet på en gang, uden at det bliver for meget. Ud fra din udtalelse ovenfor, ville jeg dog straks finde en anden forhandler. Hvis du ikke er grundig i arbejdet med din primære salgskanal, hvordan skal jeg så kunne regne med, at du er seriøs i din behandling af ordrer?
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Så det er måske bare iorden udover ovenstående?



Jeg kan i hvert fald ikke komme på andet :) hvad angår Firefox så var der jo en voldsom debat om det sidst, så det er der nok ingen grund til at gå i dybden med. Jeg vil dog også opfordre til at du sørger for at siden bliver kompatibel med Firefox når den en gang bliver lavet.
Fra Katrinebjerg, Århus
Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim,

Det er et flot layout du har lavet. For at starte fra toppen og nedefter så har jeg følgende kommentarer.

Topfrise:
Jeg ville nok arbejde lidt mere med Styling.dk og lave et forkromet logo. Sammen med logoet ville jeg integrere en god sælgende sætning som folk ville kunne huske dig på. Hvis det var mig ville jeg ha'' valgt den ypperste bil. En superstylet gaderacer ligesom dem der er i "Too fast and too furious". Folk skal have noget at se op til når de kommer ind på siden.

Menuen:
Her ville jeg nok lave mouse over rød så den hænger bedre sammen med det andet røde på sitet. Samtidig ville det også give en bedre brugervenlighed (men det kun ren personligt, absolut ikke et must).

Selve indholdet:
Jeg ville gå ind og arbejde med et skriftsnit eller maks to for at give den et endnu mere enkelt look.

Bannernyhed:
God idé med fritlagte fælge, men prøv at lave dem lidt mere dynamiske, men samtidig mere enkle. Det er ligesom at bannerne beder om en time eller to mere i det kreative hjørne.

Dæk og fælge, styling, tuning og undervogn:
De kunne blive bedre hvis du lavede et mere veldefineret billedområde. Måske er det kun en grå streg og et større billede der skal til.

Højreside:
God idé med rødt banner.

Giver Sune ret i at dine ikoner kunne være bedre. Det er synd for helheden.

Finanslån:
Det er synd den ikke er stylet ligesom resten af sitet.

Men helt igennem et rigtig flot og gennemarbejdet layout der mangler de sidste 10 % for at virkelig være "2 Fast And 2 Furious!"

Håber det gav nogle input til det videre design.

Med venlig hilsen
Daniel Laursen

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim.

Jeg har igen forsøgt at gå ind på din side. Det, jeg fik frem, da jeg kaldte din side første gang var http://www.styling.dk/stylingdesign.jpg

Det var derfor det var noget gnidder.

Hilsen Jakob

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)