Hej Jeg har gået med idéen om at starte en webside der forhandler heste på nettet. Men mangler nogen der kan opsætte siden for mig.
Opgaven går ud på at lave et forum med køb/salg/lån af heste og m.m. der hører dertil. (Kig evt. på www.heste.dk eller www.heste-nettet.dk)
Siden skal indehodle bl.a.: - En brugerprofil, hvor billeder, tekst osv. Kan oprettes, og hvor man kan skrive om sig selv - En salgs/købs og låns side, en for heste og en for ponier, hvor brugere kan oprette annoncer - Ligeledes en for udstyr - En nyhedsside, hvor nyheder kan loades - En event kalender hvor stævner og kurser kan lægges ind - Evt. en eller anden form for blog og/eller debat side Formålet er først og fremmest at have siden som en lille hobby. Ikke direkte og tjene penge på siden (måske senere hen, hvis der kommer nok brugere, vil de skulle betale for at oploade en annonce). Det eneste ville være, google adwords, eller hvis nogle rideudstyrsbutikker ville have en reklame på siden. Er det en opgave for jer? Og hvad vil det evt. koste at få lavet. MVH Benedicte |
Hej Benedicte.
Jeg kan helt sikkert komme med et godt tilbud til dig og en fornuftig dato for færdigt resultat.
Kontakt mig på info@luxdesign.dk