Hej alle. Jeg har set på speednames hjemmeside at en dansk hjemmeside koster 75 EURO + moms. Det er dog også for 2 år. Jeg kan ikke gennemskue, hvad jeg får for de penge. Hvis jeg kan købe et dansk domæne for omkring 70 kr. + moms (om året), så virker deres pris lidt voldsom. Er der nogen, der kan oplyse mig. Hilsen Jakob |
Speednames
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
|
Det er sandt at Speednames er en klasse dyrere end mange af de andre steder, men der er også enkelte fordele som er værd at tage med i betragtning: 1) Du bliver kun faktureret af Speednames (dvs. de 36 kr. + moms til DK-Hostmaster er inkluderet i gebyret), og ikke af hverken DK-Hostmaster eller andre. 2) Glemmer du at betale en faktura så bliver dit domæne ikke slettet, Speednames forlænger det automatisk. Så ja, det er dyrt, men man får altså også nogle ting man normalt ikke får andre steder. |
Enig. Speednames kan gøre mange ting som de fleste danske udbydere ikke kan (bortset fra dem der bruger speednames søster/moder Ascio som partner). Du kan bruge dem til at styre hele din portefolie af domæner uanset hvilket land det kommer fra. Hvis du har mange domæner kan det være en omkostning i sig selv at holde styr på forskellige registratorer. Desuden sørger de som nævnt for at du ikke mister dit domæne ved en fejl. Når det er sagt så kan du uden problemer finde alle de domæner de har til en væsentlig lavere pris - men sikkert også en ringere service. Claus |
https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)