Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du BNI, Global Network; Pronetwork?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

I min søgen efter netværksmuligheder, har jeg bla. fundet frem til:

- BNI

- Global Network

- Pronetwork

Har I gode/dårlige erfaringer med disse? Som det eneste af de 3, gør BNI tilsyneladende meget ud af at skjule hvad det koster - eller er det mig, der er blind? Smile
(prisen er ikke alt afgørende, men kunne alligevel være rart at vide om vi taler om 3K eller 20K om året)

På forhånd tak for jeres input!

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 20:52

Hej Per!

Ved BNI koster 6300 +m. pr år, derudover kommer forplejning ved møder.

Vh. Peter

Fra København
Tilmeldt 20. Jan 06
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 22:10

Jeg har været engang været med i BNI i ét år. Det var en gruppe inde i city der havde 10-15 medlemmer løbende. Jeg meldte mig ud fordi udbyttet ikke stod mål med indsatsen. Gruppen solgte stort set kun til hinanden og ikke til hinandens netværk, så det kom aldrig til at ringe (en tommelfingerregel siger at etn gruppe skal have 20-30 medlemmer før det rigtig basker). Udover årsabbonnment skal der betales hotelmorgenmad hver gang og så skal du bruge mindst 3 timer om ugen på det. Konceptet ligger op til at man slæber sit netværk med til møder for at ens netværk også på sigt bliver medlemmer ...

Jeg kender dog til tilfælde hvor deltagelsen i BNI har givet netop tilpas mange nye kunder til at blive i organisationen. Rene successhistorier.

Skriv til nogle grupper du synes ser intererssante ud og inviter dig selv med til et par møder i forskellige grupper. Så får du selvsyn for koncepterne, og kan se om det er noget for din virksomhed.  

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)