Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på www.boligmidten.dk

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Vores hjemmeside er ved at være klar til lancering, men mangler lige de sidste annoncør aftaler.

Vi kunne godt tænke os feedback på vores hjemmeside som omhandler bolighandel samt udlejning.

Her er lidt information omkring sidens koncept:

BoligMidten er en nystartet hjemmeside, som med fordel kan benyttes til salg og udleje, samt søgen på de i forvejen annoncerede boliger. Hjemmesiden er et gratis alternativ til ejendomsmæglerens ydelser og andre boligsider med månedsgebyr. Vi vil gøre det muligt for alle danskere at oprette en boligannonce eller at komme i kontakt med en boligannoncør på kun 2 minutter. Alt dette er muligt på boligmidten.dk, helt uden betaling.

Det danske boligmarked er på nuværende tidspunkt meget presset og vi har derfor lavet dette alternativ til de danske boligejere. De personer som har købt deres bolig de sidste par år, vil med stor sandsynlighed stå med et minimalt overskud eller i mange tilfælde, underskud på deres bolig. Dette betyder at man er nødsaget til at låne penge, for at betale mægleren og få solgt sin bolig.

Du vil med denne hjemmeside kunne spare omkring 40.000 kr. i salær pr. mio. din bolig er værd.
Ved brug af advokat vil man kunne gennemføre et helt boligsalg for omkring 5.000 kr.
Endvidere mener vi også at den almene dansker ikke bør betale flere hundrede i månedsgebyr for at undersøge udbuddet på en enkelt hjemmeside.

Der vil på hjemmesiden være et bredt udvalg af boligrelateret hjælp, såsom henvisninger til advokater, kredit foreninger, forsikringer, håndværkere og andre relaterede ydelser.

Overskuelige guides vil være at finde på siden, så man nemt kan få et overblik over hvor enkel en bolighandel kan afvikles. Efter gennemlæsning af vores guides er vi sikre på du vil føle den tryghed, som er nødvendig for du i samarbejde med advokat kan gennemføre din bolighandel.

Håber nogle vil give sig tid til at kigge på siden. Alle funktioner er til rådighed, og man er mere end velkommen til at oprette boliger som tests på siden. Skal dog siges at disse blive slettet inden lanceringen kommer.

Med venlig hilsen

Rasmus Lund

www.boligmidten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Siden ser fornuftig og overskuelig ud ved første øjekast, men noget siger mig at du har lavet siden på en dårlig skærm. De billeder du har er skaleret i en sådan grad at det er lige før det ligner gif-kvalitet. Manden på forsiden, som løfter et hus, er også på en hvid baggrund hvor den rigtige baggrund fader fra hvid til grå. Siden logo burde du også lave i lidt bedre kvalitet. Det gør ikke noget at dine billeder fylder lidt, størstedelen af danmark har alligevel en 2mbit efterhånden.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 239
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot, enkel og meget overskuelig portal... og dejligt med en betalingsfrit bolig site, dem er der efterhånden ikke så mange tilbage af, i hvert fald ikke hvor niveauet er i top.

Sig til hvis i skal bruge nogen til at designe nogle flash reklamebannere (tjek bl.a. www.palindromet.dk/mobilbasen), enten til jer selv, eller hvis der er nogen af jeres annoncører, der står og mangler. Du kan maile mig på hundahl@hundogco.dk Smile

Held & lykke med projektet!

Mvh Morten Hundahl @ We Make Noise

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus.

Kortfattet synes jeg siden er simpel og nydelig.

Ydermere synes jeg I skal overveje at få designet et nyt logo. Det ser ikke ret professionelt ud, og passer ikke så godt til resten af siden.

Mvh,

Jonas Nielsen

Media Solutions

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres hurtige svar!

Folk er meget velkomne til at oprette profiler derinde, og teste siden også. Vil gerne have lidt feedback på brugervenligheden hvis muligt.

Er meget enige i jeres meninger omkring logoet, skal siges det også bare er lavet hurtigt, og føler os heller ikke helt tilfreds med dette. Det er selvfølgelig noget der vil blive rettet til i den nærmeste fremtid.

Med hensyn til reklamer ønsker vi at lave siden så overskuelig som muligt, og derfor ønsker vi ikke for meget reklame som kan forvirre.
De steder vi har links til andre er ikke helt aktive endnu, da aftalerne stadig forhandles.
Vi er dog stadig meget interesserede i at høre fra folk inden for de i forvejen annoncerede faggrupper på siden, dvs: Fotografer, tømrer, malere, murer,  og andre boligrelaterede håndværkere som også figurere på siden under "hjælp til bolig".

På forhånd tak for jeres feedback!

Med venlig hilsen

Rasmus Lund

www.boligmidten.dk

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en meget behagelig side og det er et fedt koncept. Jeg har længe været frustreret over at der er så mange boligsider der kræver penge for formidling af boliger og det er desuden ulovligt.. Derfor skal man på de fleste boligsider oprette en annonce når man opretter en bruger og på den måde kan de snige sig uden om loven, da det så er annoncen man betaler for og ikke formidlingen. Det er helt til grin at loven kan brydes på denne måde...

Anyway, tilbage til din side.

Jeg synes den er meget god og overskuelig, men selve søgefunktionen er ikke optimal. Hvis man for eksempel vil søge en bolig i city eller hele hovedstadsområdet skal man jo søge 30 gange, selvom man måske er ligeglad med hvilken kommune det er, men blot ønsker en oversigt. Eller er det mig der ikke forstår funktionen?

Jeg kan personligt godt selv lide søgefunktionen på www.boligsiden.dk. Den er let og overskuelig.. Specielt det at man lige kan klikke på indre kbh og evt. også lige klikke forstæderne med, hvis man ønsker det. Den er meget brugervenlig.

Oversigten på boligsiden er også rigtig brugervenlig, når man får vist de boliger man har søgt på. Nu kan jeg ikke se oversigten på jeres side, da der ikke er nogen boliger endnu, men det er også vigtigt for mig, som boligsøger, at oversigten er overskuelig og let at navigere rundt i. Specielt det med at man hurtigt kan vælge om den skal prioritere efter pris/udb., postnr, kvadratmeter osv.

Som boligsøgende er jeg ligeglad med kvaliteten af logoet og farver. For mig handler det om at siden er brugervenlig, gratis og let at navigere rundt i.. Men det er selvfølgelig altid godt at have en side af høj kvalitet, når man skal præsentere den for annoncører mv.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

I skal da helt klart benytte den lille mand der slæber rundt på huset til jeres logo, mine tanker gå hen på : Bolig, flyt, nyt sted, hvor.

Drop det hus med de to buer over.

Venligst

René Buch

Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joel.

Du har fuldstændig ret i at det skal være en mulighed at søge regionalt, dette er også noget vores webmaster vil kigge nærmere på når han kommer hjem fra et lille smut til USA.

Vores visninger er faktisk meget magen til boligsidens, dog mere specifikke i visningerne. Eks vises der ikke samme boligdata ved ejerlejligheder som der vises ved villaer. Grunden til dette er at eks grundareal ikke er relevant for ejerlejligheder. Og selvfølgelig er det muligt at sortere på de forskellige boligdater. Der er oprettet nogle fiktive boliger, dog kun en med rigtig adresse. Find dem ved klik på ejerlejligheder og søg uden andet. vælg så ærøgade 3. Der kan du også se visningen af boligerne.

Det var en god iagttagelse mht søgefunktionen, og meget brugbar.

/Rasmus

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus

Fedt at den mulighed kommer. Hvis jeg synes jeres side er optimal når den er oppe lover jeg dig at du ikke finder nogen anden der vil gøre så meget gratis reklame for jeres side som mig Smile

Hvad angår oversigten har jeg været inde og kigge nu og må sige jeg ikke er imponeret. Jeg har nogle forslag til hvordan I kan optimere oversigten, om I vil gøre det er jo så op til jer selv.

Først og fremmest ville jeg rykke billedoversigten hen i venstre side, fremfor i højre. Det er måske bare mig, men jeg synes det er mere behageligt og det er man bare vant til.

Dernæst ville jeg fjerne rammerne i tabellen eller skalere farven ned, den er virkelig grim Geeked

Så ville jeg foreslå at I laver en automatisk funktion der beskærer billederne, så de alle har samme størrelse i tabellen. Det med at alle billederne har forskellige størrelser er grimt og rodet. Igen vil jeg henvise til at tage et kig på boligsiden, beklager Embarrassed men det er bare dejligt overskueligt.

Når man så har valgt at trykke ind på en annonce synes jeg faktisk at det er en yderst behagelig oversigt I har fået lavet. Der er dog lige 2 ting.
Den ene er det der med at billederne fader ud og ind når man trykker rundt på dem. Ved godt det ikke er lang tid, men det er bare irriterende. Det er ikke flot, fancy eller imponerende. Jeg ville helt sikkert bare lade billederne skifte og jeg er sikker på det kun vil forbedre forbrugernes oplevelse jo hurtigere billederne vises. Dernæst, når man trykker på "klik på billedet for større udgave" er det rigtig irriterende at man ikke bare kan klikke rundt på billederne. Der burde være en "næste billede" og "forrige billede" knap.

Jeg tror det var det for nu. Håber det er konstruktivt nok Smile

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan går det med jeres side? Er spændt på hvornår I er klar til at lancere sitet.. Smile

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)