Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram - nogen forslag

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude

Jeg leder efter et billigt og godt regnskabsprogram, der giver adgang til at lave flere regnskaber  på en licens

Har i et forslag - håbede lidt p åe-conomic, men det ser ikek ud som om de tillader flere firmaer deler licensen ( også selvom det er samme ejer)

Ser frem til at høre fra jer

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 22:56

Hey!

Til JCI København bruger vi Summasummarum, og jeg fandt lige deres licensbetingelser:

"LICENSER
En licens dækker installation på én computer. Skal programmet installeres på flere computere, skal man have et tilsvarende antal licenser.
Man kan dog med en enkeltbrugerlicens installere på både sin stationære og sin bærbare PC og på sin privat-PC og sin arbejdsplads-PC, så længe der kun er én bruger af programmet, eller så længe der kun arbejdes på ét regnskab. "

Så vidt jeg husker kan man oprette flere regnskaber inde i programmet.. det kan du jo lige prøve af i deres demo. Så hvis du kan holde det på en PC burde det være muligt :)

In doubt? Call them :)

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 23:24

hvis du ikke har noget imod det er på engelsk kan det sågar klares gratis klik her dette program kan varmt anbefales

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12

Hej!

Du kan oprette ubegrænset antal regnskaber  i Summa!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 10:48

Hej Peter

Tak for info

Ved du om man kan det samme i E-conomic?

Hvilket af disse programmer hælder du/ i mest til?

www.forsikringagenten.dk - Vi hjælper dig med erhvervsforsikringer, så du kan koncentrere dig om dit firma  

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 11:29

Hej

Kan anbefale Sigma (http://www.sigmaregnskab.dk/), som er et gratis regnskabsprogram. Opfylder 100 % alle vores behov.

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:42

ForsikringAgenten:
Jeg leder efter et billigt og godt regnskabsprogram, der giver adgang til at lave flere regnskaber  på en licens

Jeg kører 2 regnskaber på Aesiras. Du kan enten leje eller købe programmet. Det koster kr. 99,- ved leje pr. modul pr. måned, se http://www.aesiras.dk/default.aspx?m1=ForCustomers&m2=ForCustomersPricelists&Data=ProductList&Key=Licenser&template=pricelist&load=main&design=Site

Jeg havde nogle start vanskeligheder med programmet, da manualen ikke fortæller særligt godt, hvordan du kommer igang. Men nu jeg har overstået disse, må jeg sige at jeg er vældig tilfreds med programmet. Det er nemt og overskueligt.

Vær opmærksom på at der ikke ydes support til programmet fra producenten. Den skal du købe ude i byen.

:-) Jens

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 13:33

SALDI er som e-conomic webbaseret, hvor et abonnement for to regnskaber, to samtidig brugere og ubegrænset antal posteringer koster 270,- pr. måned.

Hvis du maksimalt har 300 posteringer pr. virksomhed pr. år og selv sørger for sikkerhedskopiering af data, så tilbyder SALDI også et gratis abonnement.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:15

I Economic betaler du per regnskab.

Vi bruger både Summa og Economic i stor stil.

Synes at Economic er en tak bedre end Summa.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)