Til JCI København bruger vi Summasummarum, og jeg fandt lige deres licensbetingelser:
"LICENSER En licens dækker installation på én computer. Skal programmet installeres på flere computere, skal man have et tilsvarende antal licenser. Man kan dog med en enkeltbrugerlicens installere på både sin stationære og sin bærbare PC og på sin privat-PC og sin arbejdsplads-PC, så længe der kun er én bruger af programmet, eller så længe der kun arbejdes på ét regnskab. "
Så vidt jeg husker kan man oprette flere regnskaber inde i programmet.. det kan du jo lige prøve af i deres demo. Så hvis du kan holde det på en PC burde det være muligt :)
Jeg havde nogle start vanskeligheder med programmet, da manualen ikke fortæller særligt godt, hvordan du kommer igang. Men nu jeg har overstået disse, må jeg sige at jeg er vældig tilfreds med programmet. Det er nemt og overskueligt.
Vær opmærksom på at der ikke ydes support til programmet fra producenten. Den skal du købe ude i byen.
SALDI er som e-conomic webbaseret, hvor et abonnement for to regnskaber, to samtidig brugere og ubegrænset antal posteringer koster 270,- pr. måned.
Hvis du maksimalt har 300 posteringer pr. virksomhed pr. år og selv sørger for sikkerhedskopiering af data, så tilbyder SALDI også et gratis abonnement.