Hej alle,
Jeg oprettede for nogle dage siden en tråd om feedback på min side, www.elviraogsixten.dk - den tråd har imidlertid udviklet sig til en andet debat, så nu prøver jeg igen. Jeg fik en del konstruktiv feedback og har prøvet at rette lidt på siden - få lidt flere farver ind, mv.
|
HejElviraogsixteen.
Jeg kender ikke din baggrund for hjemmesiden. Er det noget du selv har lavet? Eller har en designvirksomhed gjort det for dig?
Uanset hvad, så er er min professionelle mening, at det er en amatørside. Hvis du selv har lavet designet (som almenmand formoder jeg), er det dog stadigvæk en ganske udemærket præstation.
Farvekombinationerne synes jeg ikke er velovervejede. Specielt ikke i top-banneret. Forsøg om du kan introducere et lysere aspekt i sidens helhed, og hvad angår brødtekst, så er lilla skrift på sort baggrund ikke så godt et valg. Hvis du gerne vil bruge den lille farve til teksten, så kunne en idé være at bruge en mørkere tone på en lysere baggrund. Dette kan du evt. gøre uden at ændre hele sidens baggrundsfarve (selvom jeg dog også synes at den er al for mørk), ved at lave en indholdsboks i midten af siden. Tilsvarende til dem, hvor dine menuer er i.
Jeg håber du kan bruge det.