Måske i burde overveje at finde jeres cvr-nummer frem og lægge det på hjemmesiden.
Nu er det jo ikke noget krav at man skal være CVR registreret for at give et bud på udvikling af hjemmeside.
Men det er måske en meget god ide, for opgavestiller at vide om hvem af dem, der byder ind på opgaven, der har CVR. Nr. så man kan sorterer de allermest useriøse fra.
Det var da en sjov indstilling. At man er meer seriøs fordi man er momsregistreret er noget værre vrøvl. Og med det budget opgavestilleren har sat er det måske mere relevant at få bud fra folk uden CVR...
Derudover er CVR jo ingen garanti for hverken seriøsitet eller kvalitet.. Enhver kan registrere et firma og få et CVR nummer
Måske i burde overveje at finde jeres cvr-nummer frem og lægge det på hjemmesiden.
Nu er det jo ikke noget krav at man skal være CVR registreret for at give et bud på udvikling af hjemmeside.
Men det er måske en meget god ide, for opgavestiller at vide om hvem af dem, der byder ind på opgaven, der har CVR. Nr. så man kan sorterer de allermest useriøse fra.
Hvis det er garanti for seriøsitet at man har CVR.Nr. Kan vi så ikke få Amino til at kræve CVR.Nr. ved registreringen.
Det var da en sjov indstilling. At man er meer seriøs fordi man er momsregistreret er noget værre vrøvl.
Vi er vel enige om, at man skal være moms registreret hvis man omsætter for mere end 50k. Men må derfor kunne konkluderer at en virksomhed, der ikke har et CVR nr. ikke omsætter for over 50k. Hvis vi tager opgavestillers på 5k, så betyder det at en virksomhed ikke har lavet flere end 10 opgaver på et år. Så er der altså ikke ret meget gang i den biks, og man må stille sig selv spørgsmålet om de er her imorgen når siden lige skal rettes til.
Men det er væsentligt, at påpege at jeg ikke mener at man er seriøs bare fordi man har et CVR. nr. men jeg mener derimod at man er relativt useriøs hvis man ikke har et. Det siger ihvertfald noget om forretningens størrelse og succes.
Hvis det er garanti for seriøsitet at man har CVR.Nr. Kan vi så ikke få Amino til at kræve CVR.Nr. ved registreringen.
Jeg har læst mit indlæg igennem igen, og jeg kan altså ikke se hvor jeg skriver at man er seriøs, hvis man har et CVR. Nr, men jeg mener ikke at man kan kalde sig top-seriøs hvis man ikke har. Ang. din formendtligt ironiske forslag, så synes jeg at en af de store fordele ved Amino, er at det er åbent for alle uanset seriøsitet. Alle starter et sted, og jeg mener at Amino skal være et godt sted at starte og også gerne hænge ved.
Jeg tror du kan lave meget af det i Joomla 1.5.9 (joomla.org). Der kan man tilføje en masse moduler af forskellig slags. Det kræver bare at du selv sætter dig ind i det. Da jeg først fik knækket hvordan systemet kørte, så var det faktisk rigtig nemt! (Sørg for guds skyld bare at opdatere sitet med nye security-rettelser som publiceres løbende.. det har jeg da lige lært på den hårde måde! :-))