Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

AcHorsens.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg er aktionær i Ac horsens og jeg synes at deres hjemmeside trænger til en opgradering - andre der er enige.  I må gerne komme med direkte problemer der burde løses.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:52

Er du storaktionær således at du har en indflydelse, f.eks. "krav" om nyt website?

Ellers er det da spild af tid at sidde og vurdere et site, hvis det intet kan føre med sig =)

Dbh Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04

Hej

Ja, jeg ved ikke hvor jeg skal starte, men det ser ud til at man ikke rigtig har en strategi eller en bestemt mål med siden og alt virker lidt tilfældigt, det er jo bare en stor bunke informationer fra forskellige afdelinger i klubben som så har fået lagt deres indhold ind. Men det er generel for branchen, selv de store har bare ikke styr på deres online strategi og får slet ikke udnyttet det potentialet.

Tag evt. fat i nogle lokale rådgivere som vil sponsorer lidt :) og få lavet en onlinestrategi og så bagefter få den implementeret i løsningen.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 14:09

Kunne ikke være mere enig Henning, for branchen udnytter nemlig slet ikke potientialet indenfor nettet.

Jeg vil tage udgangspunkt i din besvarelse på næste møde. tak.

Fra københavn
Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 14:10

Jeg kan godt trække nogle tråde hvis det er det du spørg om.

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 01:15

Er du så færdig, der er mange ting der bevæger sig på den side...! :)

Hvis man bevæger musen oppefra og ned er det nærmest umuligt at klikke på jeres news-ticker..
Meget uoverskuelig side...

Kasserne rundt om teksterne er ikke smukke... og der står 21-02-2009 i stedet for 21. februar 2009... ligner en side der er udtænkt og lavet af programmører pga. de mange effekter...

Men ja..  som Henning spørger.. hvad vil I med siden, hvad skal brugeren få ud af den? Skal det bare være en reklamesøjle, eller også en informationskilde? I don't get it.. :)

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)