Company Pictures er et ungt og kreativt produktionsselskab, som udfører audiovisuelle løsninger for både større og mindre virksomheder, såvel samlede løsninger som enkeltstående delopgaver. Levende billeder har større gennemslagskraft end ord, og med enkle midler kan Company Pictures synliggøre virksomhedens visioner, ideer og budskaber over for medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder igennem informationsfilm til virksomhedens hjemmesider. Med afsæt i den journalistisk gode historie skabes i et tæt samarbejde med virksomheden professionelle web- og dvd-løsninger inden for kerneområderne intern og ekstern marketing, instruktionsfilm, præsentationer, events og foredrag. Tjek vores hjemmeside på www.companypictures.dk, hvis du vil vide mere eller kontakt info@companypictures.dk for nærmere info. Med venlig hilsen Uffe Karlsson Company Pictures |
Hej Uffe
Det ser spændende ud.
Jeg havde for nylig en kunde som overvejede at få indspillet en kort præsentationsfilm til sin firmahjemmeside. Altså vi snakker om en film hvor ejeren af firmaet fortæller lidt om firmaet (og filmen ligger så på hjemmesiden). Idéen var at det ville gøre det nye firma mere troværdigt. Selvfølgelig gør det også hjemmesiden lidt anderledes hvis man har en video i stedet for bare den sædvanlige "læs om vores firma"-side.
Er det noget I har erfaring med?
Iøvrigt synes jeg at I burde lægge lidt eksempler på jeres tidligere projekter på hjemmesiden. Jeg ved at det nok ikke er alle projekter I kan gøre det med, og mange kunder er sikkert ikke interesserede i at I gør det med netop deres film (eller hvad det nu er), men det kunne løfte jeres hjemmeside lidt, og gøre den mere interessant