Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Styrk din virksomheds profil med en præsentationsfilm

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Company Pictures er et ungt og kreativt produktionsselskab, som udfører audiovisuelle løsninger for både større og mindre virksomheder, såvel samlede løsninger som enkeltstående delopgaver.

Levende billeder har større gennemslagskraft end ord, og med enkle midler kan Company Pictures synliggøre virksomhedens visioner, ideer og budskaber over for medarbejdere, samarbejdspartnere og kunder igennem informationsfilm til virksomhedens hjemmesider.

Med afsæt i den journalistisk gode historie skabes i et tæt samarbejde med virksomheden professionelle web- og dvd-løsninger inden for kerneområderne intern og ekstern marketing, instruktionsfilm, præsentationer, events og foredrag. 

Tjek vores hjemmesidewww.companypictures.dk, hvis du vil vide mere eller kontakt info@companypictures.dk for nærmere info.

Med venlig hilsen

Uffe Karlsson
Producer, fotograf og klipper

Company Pictures

Videoproducent hos Company Pictures

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 23:06

Hej Uffe

Det ser spændende ud.

Jeg havde for nylig en kunde som overvejede at få indspillet en kort præsentationsfilm til sin firmahjemmeside. Altså vi snakker om en film hvor ejeren af firmaet fortæller lidt om firmaet (og filmen ligger så på hjemmesiden). Idéen var at det ville gøre det nye firma mere troværdigt. Selvfølgelig gør det også hjemmesiden lidt anderledes hvis man har en video i stedet for bare den sædvanlige "læs om vores firma"-side.

Er det noget I har erfaring med?

Iøvrigt synes jeg at I burde lægge lidt eksempler på jeres tidligere projekter på hjemmesiden. Jeg ved at det nok ikke er alle projekter I kan gøre det med, og mange kunder er sikkert ikke interesserede i at I gør det med netop deres film (eller hvad det nu er), men det kunne løfte jeres hjemmeside lidt, og gøre den mere interessant Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jun 08
Indlæg ialt: 60
Fra  Company Pictures Skrevet kl. 09:11

Hej Peter,

Ja, det er i høj grad præsentationsfilm til virksomheders hjemmesider, vi står for at producere og har flere års erfaring med. Vi leverer også andre typer film, men præsentationsfilmene er hovedåren. Er det noget, din kunde stadig søger efter?

Der vil i nær fremtid kunne ses flere eksempler på hjemmesiden. I øjeblikket er der ved at blive udarbejdet en showreel med smagsprøver på, hvordan eksempelvis en præsentationsfilm og også andre typer film kunne tage sig ud. Smile

Videoproducent hos Company Pictures

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 09:20

Hej Uffe

Tak for svaret.

Jeg ved ikke rigtig om kunden stadig er ude efter en film, men jeg kan da lige prøve at give dem et tip angående jeres hjemmeside, og så kan de jo kontakte jer hvis interessen stadig er der Smile

Det bliver rigtig godt når I får eksempler på jeres hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)