Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback... Takker, bukker og nejer ;-) www.elviraogsixten.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Faldt over denne tekst på din forside

Hos os betaler man, som standard, 30 kr. i porto. Varerne bliver sendt som pakke, og kan trackes på Post Danmarks hjemmeside.

Hvorfor nu lige det? En pakke med track & trace koster som standard 65 kroner, så hvorfor forærer du dine kunder 35 kroner hver gang de handler i din butik? Bør lige nævne, at det her er en af mine kæpheste. Jeg mener at nethandel har så mange fordele for kunderne, at de også er villige til at betale det som fragten koster.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 20:35

Tak for feedback :-)

Jeg er heller ikke sikker på, om jeg virkelig vil føre det med portoen ud i livet... Siden er stadig under opbygning.

Indtil jeg læste nærmere i e-pusher, troede jeg, at det kunne lokke flere kunder til, med billigere eller helt fri fragt, men jeg ved det ikke rigtig...

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:38

Jeg har en helt anden holdning til Porto.. Jeg vil hellere give kunden Fri porto end noget andet.. jeg finder det frustrerene og skulle tænke på porto når jeg handler på nettet. Og med tøj f.eks er der en god fortjenste og en af de steder jeg helt klart ville gøre det. det er en service man giver folk og jeg tror det giver flere kunder og mere tillid.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 20:43

Ja... Der er mange forskellige opfattelser...

Den primære grund til, at jeg ville vælge billig eller fri fragt er, at jeg på sigt skal sælge fx tørklæder og hårbøjler, som ikke koster særlig meget. Personligt synes jeg det er så træls, at finde en fed hårbøjle til 70 kr, som så pludselig render op i det dobbelt pga. porto...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 20:50

Helt Enig. Jeg mister måske en stor del af fortjenesten, måske ender jeg med en ti'er i overskud, men kunden fik varen til DEN pris som stod på siden uden 50% mer' pris til porto og hun/Han kommer 100% igen.

Jeg køber en del spil og dvd'er.. og jeg vælger ALTID Play.com frem for alt andet.. Ingen porto selvom det er fra UK og jeg kommer igen og igen, selvom priserne måske er en enkelt euro eller to over de andre, men jeg skal ikke tænke på porto..

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 20:56

Præcis! Det gør jeg også selv!

Nå -. men det var vidst lidt off-topic...

tilbage til siden - har lavet en del ændringer, efter jeres feedback...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 21:01

Elviraogsixten, kan du ikke lige sende en mail på Per@bautik.com, har lige et par spørgsmål. :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Skrevet kl. 21:04

Er gjort :-)

Fra Glostrup
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 10:07

Perbj:
Og med tøj f.eks er der en god fortjenste og en af de steder jeg helt klart ville gøre det

Aha, så der er høj fortjeneste på at sælge tøj på internettet. Hvad bygger du den påstand på? At der ikke findes særlig mange tøjbutikker der slås om kunderne? At leverandørerne ikke pumper deres produkter ud til mange webshops? At de fleste kollektioner ikke sælges med -50% efter ganske få måneder (eller nogle gange uger).

Perbj:
Jeg vil hellere give kunden Fri porto end noget andet

Ok, ligesom der er fri parkering i København når man skal til byen og købe sit tøj. Eller gratis benzin når man skal køre 50 kilometer for at komme hen til den butik der forhandler ens ynglingsmærker

Jeg er 2 x uenig. Det er nemt at drive webshop, hvis man forærer sine produkter væk. Det er rigtig svært at drive en sund og rentabel webshop, som rent faktisk giver et overskud.

Og så lige en lille undskyldning til Elvira & Sixten for at gate-crache denne tråd med min personlige kæphest.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 11:46

Søren Hardenberg:

Aha, så der er høj fortjeneste på at sælge tøj på internettet. Hvad bygger du den påstand på?

1. du spare løn til 2-3 ansatte i din butik på strøget.

2. du spare den dyre husleje + diverse omkostninger til EL, varme etc.

Det er sku ikke en påstand det er fakta. Det gør at du kan sælge varene billigere og give kunderne gode servicer, så som fri porto.

Det er lettere at hæve prisen på varen end at smide 45 kroner i porto oveni. Kunden føler at hun/han for en god service og har lettere ved at overskue købet.

Syntes ikke du kan sammenligne en Butik på strøget med en webshop da der er så stor forskel. Så dit gratis benzin og parkering er det rene bras at fyre af.

Men det lyder til at du har et godt indblik i tøj verdenen, så jeg vil da lade dig argumentere yderligere for dine påstande:)

Man forære ikke sine produkter væk man giver bare en service som gør at din fortjeneste på 1 stk tøj er en smule mindre.

Så lige din egen Brugskunst butik...

http://www.magnolialiving.dk/product.asp?product=316

Hvis jeg virkelig gerne ville købe det produkt til 23,- så droppede jeg det med det samme hvis der kom 62,- i porto oveni som du skriver på din hjemmeside. Så ville jeg hellere give 45kroner for selve produktet også vide at porto er incl. Så kan det være varen koster 6,-og porto er 30,- men så har kunden fået sin vare og kommer 100% igen.

Det var lige for at illustrere og pointere min holdning. :)

Mvh

Per Jespersen

PS: Elvira & Sixten Jeg har desværre ikke fået din mail:(

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)