Kære Amino’er! Jeg skal have lavet en ny hjemmeside og overvejer i øjeblikket om jeg skal få den lavet i Danmark eller om det skal være i Malaysia, hvor min virksomhed bliver oprettet. Det taler til en dansk løsning, at jeg gerne vil have den lavet hurtigt, men omvendt for en malaysisk løsning, da det vil gøre fremtidig support lettere. Jeg har en liste med ”krav”, som gerne skal opfyldes og jeg håber der er brugere herinde, der vil påtage sig opgaven eller kender til andre der kunne have interesse i det. ASPX – da min hosting aftale kræver dette (?) Derudover er det vigtigt at sitet har et pænt design, der rammer målgruppen. Samtidig er formålet at præsentere de produkter/services min virksomhed tilbyder på en troværdig måde, da min målgruppe er fysisk langt væk (ikke webshop). Selve løsningen burde være et ret simpelt projekt. Hvad jeg lægger vægt på vil være design og funktionalitet – og naturligvis til en fordelagtig pris. Det kunne godt være to forskellige projekter (design/website). Hvis ovenstående ikke giver mening, så send gerne kommentarer. Mvh, |
Hej Michael
Du maa gerne sende mig en mail paa bratsch@ofir.dk med lidt information om, hvad du skal have lavet.
MVH Adam