Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design og udarbejdelse af website

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino’er!

Jeg skal have lavet en ny hjemmeside og overvejer i øjeblikket om jeg skal få den lavet i Danmark eller om det skal være i Malaysia, hvor min virksomhed bliver oprettet.

Det taler til en dansk løsning, at jeg gerne vil have den lavet hurtigt, men omvendt for en malaysisk løsning, da det vil gøre fremtidig support lettere.

Jeg har en liste med ”krav”, som gerne skal opfyldes og jeg håber der er brugere herinde, der vil påtage sig opgaven eller kender til andre der kunne have interesse i det.

ASPX – da min hosting aftale kræver dette (?)
CMS – har tidligere arbejdet med Synkron (nu Sitecore) og WPSnet. Jeg vil selv kunne lave opdateringer i fremtiden
Søgemaskine venlig/optimeret
Nyhedsbrev
Site search engine (Ankiro?)
Nem at navigere (evt. breadcrumbs?)
Dansk og engelsk version (har .dk og .com domains)
Gerne en ”Skype me” mulighed

Derudover er det vigtigt at sitet har et pænt design, der rammer målgruppen. Samtidig er formålet at præsentere de produkter/services min virksomhed tilbyder på en troværdig måde, da min målgruppe er fysisk langt væk  (ikke webshop).

Selve løsningen burde være et ret simpelt projekt. Hvad jeg lægger vægt på vil være design og funktionalitet – og naturligvis til en fordelagtig pris. Det kunne godt være to forskellige projekter (design/website).

Hvis ovenstående ikke giver mening, så send gerne kommentarer.

Mvh,
Michael

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 19:57

Hej Michael

Du maa gerne sende mig en mail paa bratsch@ofir.dk med lidt information om, hvad du skal have lavet.

MVH Adam

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 20:00

Hej Michael

Det kan vi sagtens hjælpe med. Vi har netop lavet et virkeligt succesfuldt website/webshop til det japanske marked, selvfølgelig på japansk - og shoppen sælger helt vildt - her er der tale om www.scandinavia.jp - som sælger brugt dansk porcelæn.

Noget lignende ville vi sagtens kunne lave for dig.

Vi skal selvfølgelig ha' fundet en server i Malaysia, men jeg har også gode kontakter - så det burde ikke være noget problem.

Check også min hjemmeside for yderligere referencer - og kontakt mig hvis det har interesse.

MVH,
Frank

Tilmeldt 8. Feb 09
Skrevet kl. 00:00

Hej Frank,

Hosting er hos Godaddy i USA, så det er ikke nødvendigt. Der skal heller ikke være webshop, da kundegruppen er B2B.

Mvh,
Michael

Fra Svendborg
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 16:27

OK - det var kun af søgemaskineoptimeringsårsager. Hvis din server ligger i USA, er det ikke ligeså nemt at søgeoptimere til det malaysiske marked - så søgemaskiner kigger på IP adressen.

Men du kan ringe - eller skrive - hvis du vil snakke mere - kontaktinfo er på min hjemmeside.

Tilmeldt 8. Feb 09
Skrevet kl. 02:30

Tak for feedback.

Jeg fik et tilbud, jeg ikke kunne sige nej til på prisen. Håber så at kvaliteten lever op til det, jeg forventer.

Mit firma ligger i Malaysia, men kunderne vil især være i Europa og USA/Canada. Jeg får lavet noget SEO, men ved ærlig talt ikke, hvor nødvendigt det er for mit firma. Det meste af mit salg vil nok komme fra netværk og cold calling - det er nok mere ved salg til private eller via webshop, at det er nødvendigt?

Mvh,
Michael

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 02:45

Michael:
Jeg får lavet noget SEO, men ved ærlig talt ikke, hvor nødvendigt det er for mit firma. Det meste af mit salg vil nok komme fra netværk og cold calling - det er nok mere ved salg til private eller via webshop, at det er nødvendigt?

Tja... du kan jo spørge dig selv

1) søger mine potentielle kunder efter mit produkt på Google/søgemaskinerne?
2) hvis jeg cold caller et firma, googler de mig så med risiko for at finde en billigere/bedre konkurrent i toppen af Google?

Hvis du kan svare ja til nr 1, så skal du jo vurdere om SEO koster mere end de salg du mister. Hvis du kan svare ja til nr 2 skal du vurdere om det er værd at miste de kunder.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 8. Feb 09
Skrevet kl. 14:20

Hej Nicolai,

Gode pointer, som jeg nok bliver nødt til at svare ja til. Jeg vil få nogen til at kigge på det, når jeg bliver færdig med sitet.

Mvh,
Michael

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)