Hej Aminoer.. Jeg har gang i et helt nyt koncept og vil hører hvor jeg bedst og får mest ud af og søge efter samarbejdspartnere indenfor transportbranchen ?? Tænker lidt i stil med søger jeg medarbejder er det jobnet.dk og jobzonen.dk, men hvor finder jeg de selvstændige ??
Håber i Kan hjælpe God dag
Renè Friis Scandicgruppen.dk |
En idé:
Skriv til dem og tak for deres ordre, og sig tak for at de viser jer den tillid det er at indgå en ordre af den størrelse uden tidligere at have gjort forretning sammen. Skriv så at I gerne vil gengælde venligheden, og invitere dem til Danmark, for også at fastslå at I er en en troværdig forretningspartner. Du fortæller dem så at I selvfølgelig betaler turen, så hvis de blot indsamler alle kvitteringer på billet, hotel, forplejning etc., så kreditterer i beløbet på den endelige faktura.
På denne måde viser I en god gestus. Siger de "ja tak" til tilbuddet, så får I mulighed for at se kunden an, og selvom turen måske kommer til at koste jer 10-20.000, så er det en lille brøkdel af den samlede ordre. På samme tid, så er det en test af kundens engagement, for siger de ja til turen, så kræver det jo at de i første omgang hiver tegnebogen frem, og det er de nok ikke interesseret i hvis deres intention er at snyde jer.
Kunne det måske fungere?
Hilsen Morten