Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber I ind??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

jeg er ved at starte eget e-handels firma som importere fra forskellige dele af verden og sælger dem igen online via auktionsider. Jeg har søgt nettet igennem - Synes jeg i hvert fald selv  og har fundet mange gode sider.

Men jeg ville hører om i Amino har nogle gode sider som jeg burde kigge lidt nærmere på?

Så hvis du har en god side, så smid den endelig her i indlægget - både danske som udenlandske.

- Blach

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 13:48
Hvilke gode sider har du fundet?
Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 15:32
Hej!

www.logbuy.dk er et sted at starte hvis du er en mindre virkosomhed. De har forhandlet rabat med en masse virksomheder.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 19:35
Du skriver ikke noget om hvad det er du gerne vil sælge,

Hvis du søger billige ting (af enhver art) fra Østen er Alibaba.com måske et godt sted at starte.

På ovenstående site er det dog fornuftigt at have hovedet med sig når man forhandler mv.

Tilmeldt 8. Apr 05
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 16:31
Dato: 27-06-2006 12:23:53 Forfatter:Carsten Blach
Hej,

jeg er ved at starte eget e-handels firma som importere fra forskellige dele af verden og sælger dem igen online via auktionsider. Jeg har søgt nettet igennem - Synes jeg i hvert fald selv og har fundet mange gode sider.

Men jeg ville hører om i Amino har nogle gode sider som jeg burde kigge lidt nærmere på?

Så hvis du har en god side, så smid den endelig her i indlægget - både danske som udenlandske.

- Blach

Jeg havde ikke nerverne til det, men det ER en skøn ide. Jeg valgte en langsommere, men sikrere og mindre investeringskrævende model, nemlig en AMWAY-forrretning.

Har du funder gode varer, man kunne få lov at kigge på?

eFrimann

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)