Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere - www.hottepriser.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger nogle samarbejdspartnere med at udvikle mit koncept - www.hottepriser.dk - hvor det er meningen at man skal kunne have forskellige shops... vi kører med et fælles koncept - og hver forretning har sin egen shop - det eneste er at man ikke må have flere med samme produktgruppe og alle skal hedde noget med "hotte" eller "hot" - et eller andet...

lige nu mangler jeg partnere som har lyst til at udvikle:

dagligvarer

autodele

marine

camping

computer

og der er plads til 4 shops mere...

er der nogle der kan se en ide i dette projekt...

Jeg kan hjælpe med at købe billigt ind i tyskland, hvis I har lyst til at bidrage med udvikling af projektet...

Vi kan tilbyde:   Lagerhotel, fragtaftale med Posten og Danske Fragtmænd, bogholderiservice, oprettelse af selskab i Tyskland,

Ja der er nogle muligheder - var det noget som kunne have interesse for nogen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:16

Hej...

Nu leverer vi kun enkelte produkter som tilbehør til campingforhandlere, så vi har ikke produktporteføljen til at gå ind i et partnerskab. Men jeg skriver sådan set også mest for at få en bedre forklaring på hvad dit koncept er, og hvad du søger?

Er det nuværende forhandlere der vil indgå samarbejde, er du på udkig efter folk der vil drive en nyopstartet webshop igennem dig, eller hvad er det egentligt?

Hilsen Morten

Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 19:25

Det jeg/vi søger er en partner som vil passe sin egen webshop som vedkommende passer næsten 100 % - dog med forbehold, for gennem stordrift er der nogle fordele indkøb / fragt & andre fordele... vi har lavet konceptet med flere shops og på den måde kan kunden gå ind på en side hvor man siger hottepriser.dk, derefter kan kunden så blive tilbudt mulighed for at købe næsten alt hvad han behøverm - der er jo mulighed for at udvide fra nuværende otte shops, til 10, 12, 15 eller flere shops... men grundlæggende var at hver køber/lejer hver sin shop som vedkommende passer som havde vedkommende sin egen shop, men med de fordele der er ved at man gennem de andre shops for reklame for sin egen shop..

Der bliver så en eller anden form for betaling til mig/os for at have udviklet konceptet...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)