Hejsan. |
Jeg ved ikke hvad WHMCMS er, men www.gratisdns.dk tilbyder glimrende muligheder for at blive domain reseller....
Hejsan. |
Jeg ved ikke hvad WHMCMS er, men www.gratisdns.dk tilbyder glimrende muligheder for at blive domain reseller.... |
*** Fotograf Claus Lavendt - Professionel reklamefotograf ***
*** www.lavendtphoto.com ***
Ja kender godt gratisdns.dk - men kan virkelig ikke finde nogle steder hvor der står de tilbyder en reseller-del? Det skulle jo gerne køres automatisk, så jeg ikke selv skal ind og oprette kunderne hver gang.. |
Er det internationale domæner som f.eks. .com, .net og .eu domæner du er på udkig efter? Du kan evt. tage et kig på http://registrarjudge.com/ hvor en lang række registrars bliver anmeldt. De fleste registrars har også en særlig reseller aftale. |
Det er primært .dk jeg leder efter, men .com, .net osv. ville da også være rart at få med i sortimentet. Jeg kigger på dit link.
[EDIT] Har nu kigget lidt rundt omkring, og prøve at kigge hos alle dem der står i listen for dem WHMCMS kan bruge, og det er kun OpenSRS der sælger .dk - Så er der nogle der har gode erfaringer med dem? |
Hej Frederik |
Med venlig hilsen / Kind Regards
Tue Topholm - Luksusdyret.dk
hej dandomain tilbyder det nu ved ikke om de gjorde dengang |
webhosting.dk sælger dem til enduser for 36+moms så hvor er lige ideen i det...
|