Hej, jeg har en hjemmeside med CMS system som jeg gerne vil sælge da jeg ikke har tænkt mig at bruge den længere... Siden blev brugt til at sælge smykker.. Jeg vil beholde domænenavnet men vil gerne sælge selve systemet hvor du/i kan skrive din/jeres egen logo i samt andre informationer. Man kan sætte sine egne billeder i samt pris plus informationer for hver enkelt smykke. Jeg har bare ingen ide om hvad jeg kan kræve for sådan et system??? For 1 år siden betalte jeg over 10000kr for hjemmesiden. Nu vil jeg gerne sælge den. Er der nogen der har et bud på hvad sådan en hjemmeside kan blive solgt til? I kan evt skrive til a_dinnomansland@yahoo.com for yderligere oplysninger... Hjemmesiden har adressen www.silverdreams.dk mvh SilverDreams |
Umiddelbart tror jeg ikke der er noget synderligt stort brugtmarked for content management, de fleste vælger et system der er tilpasset netop til deres egne behov.
Så jeg vil tro du får svært ved at få det solgt, medmindre du kender nogen som lige står og mangler netop DET system.