Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken virksomhed til en computer-nørd?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg er en fyr, som har en del forstand på computer(serveropsætning m.m., webprogrammering). Jeg kan lide at arbejde hjemmefra, og det jeg har tænkt mig at starte på, ved at oprette min egen virkesomhed.

Dog mangler jeg lidt idéen, til det.

Jeg har tænkt lidt på en web-freelancer, som så vil lave hjemmesider i PHP/MySQL.

Men jeg tror det vil kede mig i længden, så er der andre der har nogle idéer til hvad jeg kunne lave?

Jeg har dog endnu en idé, men jeg ved ikke rigtig om der er nogle penge i det, at være freelance tekstforfatter? Er der evt. andre som har prøvet det?

Jeg regner med at starte som web-freelance, men jeg vil gerne lytte til andres kreativitet, og idéer.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:56

Anyone?

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 08:37

Hej Mikkel,

Der er ingen tvivl om, at der er penge i både at lave hjemmesider og i at være tekstforfatter. Hvis man altså vel og mærke er godt til det, man laver, og lægger en meget ihærdig indsats i at profilere sig selv.

Hvis du blot kigger lidt rundt herinde på Amino, vil du finde alskens version af hjemmesidesnedkere og websmede. Med et væld af forskellige specialiteter og prisniveauer. Søger du på Google efter hjemmeside-relaterede ord, vil du opdage, at konkurrencen er benhård.

Så vil du i gang på det område, kan du med fordel overveje, hvad du vil gøre for at skille dig ud i den store mængde af konkurrenter. Og samtidig bruge noget energi på nøje at tænke igennem, hvordan du vil markedsføre dig og få fat på de første kunder.

Det samme gælder for så vidt arbejde som tekstforfatter. Også et område med konkurrence, hvor det er nødvendigt at tænke igennem, hvordan du skal skille dig ud og blive bemærket.

Fra Christianshavn
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 09:20

Hej Frank,

Vi står og mangler en computernørd i vores firma, som skal hjælpe med, at udvikle en idé.

Kunne dette have interesse, er du meget velkommen til, at skrive til undertegnede!

Med venlig hilsen

Thomas Borg

tb@damko.dk

Tilmeldt 30. May 05
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 09:38

Freelance onsite netværkssupport til SMV'er (små & mellemstore virksomheder).

Du skal være rigtigt, rigtigt god for at tjene en ordentligt månedsløn (30K) på at være tekstforfatter; - der er rigtigt mange arbejdsløse journalister og humanister som kæmper om det marked.

A.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:37

Det ser ud til at der er okay, stor konkurrence. Har i en idé, til noget arbejde, hvor der ikke er lige så stror konkurrence?

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 19:42

Hej Mikkel

Kan du ikke proeve at sende mig en mail paa bratsch@ofir.dk ?

MVH Adam

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:12

Thomas:

Hej Frank,

Vi står og mangler en computernørd i vores firma, som skal hjælpe med, at udvikle en idé.

Hej Thomas,

Du har vist svaret den forkerte.

Det er Mikkel, som er computernørden, der søger noget at tage sig til.

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 11:48
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)