Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for hjælp fra Mac brugere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har af en bruger på www.sjovforborn.dk fået at vide, at min velkomstmail ser forfærdelig ud med meget små typer og gnidret skrift. Hun bruger Mac.

 

Kan jeg mon ikke få en af jer, der bruger Mac til at blive medlem på Sjovforbørn.dk (Jeg skal nok slette jer bagefter) og se om hun har ret.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det ser fint ud, måske lidt lille font :-)

Jeg har lavet et screendump - så kan du selv vurdere: http://www.etrix.dk/diverse/sfb.pdf
Tilmeldt 14. Jun 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Etrix.


Tak for hjælpen. Jeg har slettet dig igen. :)

 

Det virker som om der ikke er forskel på Macs både at vise den på og Outlooks. Synes du virkelig at jeg skal forstørre fonten? Jeg synes hurtigt det kan komme til at se voldsomt ud, men det skal selvfølgelig også være læseligt.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Så lidt :-)

Jeg synes godt du kan sætte den et enkelt punkt op uden at det bliver voldsomt.

Mvh Ronni

Tilmeldt 14. Jun 06
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Etrix, kan det passe at man på en Mac ser skrift på en mere "grafisk" måde, så det lettere bliver gnidret?

 

Jeg synes nemlig at dit skærmdump ser temmelig gnidret ud i forhold til hvordan jeg ser tekst her hos mig. Og jeg kender INTET til Macs (sorry)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan det godt komme til - grunden er at Mac og Pc kan være forskellige - det er muligt at du anvender en font som ikke passer til begge systemer, og at Mac så bruger en erstatning.

Verdana burde ikke give nogle problemer.
Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Det skal lige siges at man på Mac også har mulighed for, at indstille udglatningen af skrifter - Denne funktion tilpasser man sin skærmtype, hvilket betyder at jeg ser det anderledes end dig - så muligvis ligger problemet her :-)
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)