Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kr. 9.250.000,- har DBM.dk foræret væk

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

DBM.dk er en online markedsplads (som Den blå Avis) som er 100% DANSK og 100% GRATIS.

Når du opretter en erhvervsprofil på DBM.dk indsætter vi straks kr. 25.000,- på din annoncekonto.

Pengene kan bruges som betaling for indrykkede erhvervsannoncer, og da en annonce kun koster 10 - 20,- rækker 25.000 kroner rigtig langt.

Vi har indtil nu, d. 15.2.2009 foræret kr. 9.250.000,- væk, og håber at forære mange flere millioner væk.

Skynd dig at gå ind på DBM.dk og opret en profil, og indryk alle de annoncer du har lyst til.

Vi ses.

Mvh.

ditbrugtmarked

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:51

Er det ikke lidt tyndt at sige man har foræret 9.250.000 kr væk, når man i virkeligheden ikke har givet en krone væk? Big Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:54

Jeg var lige inde på dit site....

19.000 kr. for et topbanner i en måned....Hvor mange visninger får man for de 19.000? (Der er ingen tal at forholde sig til)

Jack

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 12:55

Come on! Det, du siger, er jo blot, at du har fået 370 tilmeldinger på dit site. Det er da ikke dårligt for et relativt nyt site, men hvorfor bruge den slags fordrejede tal? Tillykke med væksten, men undlad venligst at indikere, at brugere på Amino ikke kan regne. Folk kunne blive fornærmede. ;)

Fortsat held og lykke med projektet.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:57

19.000 kr for et top banner!!!

LOL jeg har betalt 1000,- kr + moms for at få et top banner hos DBA i en måned. Confused

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 13:00

Business:
19.000 kr. for et topbanner i en måned....Hvor mange visninger får man for de 19.000? (Der er ingen tal at forholde sig til)

Det er vel egentlig ikke så vigtigt, for der er jo udsolgt indtil omkring år 2049... altså hvis der virkelig er givet for 9.250.000 kroner annocering væk. Wink

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:08

Jeg har en flaske BAROLO til salg for 15.000 DKK - men som Aminobruger  kan du 14.500 DKK i Rabat!!Devil

Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:11

Henrik...vi kan lige så godt tage det offentligt.....jeg gør det..på grundlag af dit spørgsmål!

DBM...hvordan behandler du momsproblematikken i din butik?

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 13:19

Årh come on... DBM har bare lært lidt af Ekstra Bladet og SE & Hør... En fængende overskrift der har fanget Jeres og min interesse. Det er sgu da fint?

Indlægget bærer på ingen måde præg af at DBM forsøger at snyde nogen, andet end at fange vores interesse med en kreativ overskift. Hvis ikke det har folks interesse, så burde det max. have spildt 5-10 sekunder af Jeres tid, hvilket vel ikke er så slemt? Det er vel tid man har råd til at miste, hvis man bruger den i et onlineforum som Amino :-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:42

Allan,

Hvor fedt er det at reklamere med at have foræret  9 millioner kr. væk når den glader giver åbenbart overvejer likvidation (http://www.cvr.dk/Site/Forms/PublicService/DisplayCompany.aspx?cvrnr=30067800). Wink

Jeg kan se mange udfordringer for DBM på skattemæssigt og momsmæssigt  og regnskabsmæssigt med tilbuddet.  Jeg har heller ikke noget negativt indtryk af DBM - tværtom. Om DBM har vendt disse ting med sine rådgivere  og fået  Yes så er det fint - ellers blot til hans overvejelse af konceptet.

Henrik

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)