Come on! Det, du siger, er jo blot, at du har fået 370 tilmeldinger på dit site. Det er da ikke dårligt for et relativt nyt site, men hvorfor bruge den slags fordrejede tal? Tillykke med væksten, men undlad venligst at indikere, at brugere på Amino ikke kan regne. Folk kunne blive fornærmede. ;)
Fortsat held og lykke med projektet.
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.
19.000 kr. for et topbanner i en måned....Hvor mange visninger får man for de 19.000? (Der er ingen tal at forholde sig til)
Det er vel egentlig ikke så vigtigt, for der er jo udsolgt indtil omkring år 2049... altså hvis der virkelig er givet for 9.250.000 kroner annocering væk.
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.
Årh come on... DBM har bare lært lidt af Ekstra Bladet og SE & Hør... En fængende overskrift der har fanget Jeres og min interesse. Det er sgu da fint?
Indlægget bærer på ingen måde præg af at DBM forsøger at snyde nogen, andet end at fange vores interesse med en kreativ overskift. Hvis ikke det har folks interesse, så burde det max. have spildt 5-10 sekunder af Jeres tid, hvilket vel ikke er så slemt? Det er vel tid man har råd til at miste, hvis man bruger den i et onlineforum som Amino :-)
Jeg kan se mange udfordringer for DBM på skattemæssigt og momsmæssigt og regnskabsmæssigt med tilbuddet. Jeg har heller ikke noget negativt indtryk af DBM - tværtom. Om DBM har vendt disse ting med sine rådgivere og fået så er det fint - ellers blot til hans overvejelse af konceptet.