Hej Amino Jeg faldt lidt over en tidfældighed en rimelig tomt markedet, når det drejer sig om en webshops , der findes jo en million af dem, men det markedet jeg normal arbejder i med produktion og salgskanaeler i ind og udland til detail. Opdagede jeg faktisk at de ikke er nogle gode webshops, kun nogle få meget amatør agtige. Så arbejder lidt på en forretningsplan og stæk strategi, om hvordan jeg kan sætte mig på det marked. Så skal jo bruge en super professionel webshop, som jeg selv kan opdater så meget som muligt. Jeg har ingen erfaring med webshopsbrug. Jeg ser mange webshops som ligner hinanden ret meget, desværre. Jeg søger nok en som skiller sig lidt ud, men skal selvfølgelig stadig være super bruger venlig, også skal den gå stærk. Intet mere træls end at være på en webshop, når man skal vente på varerne før de kommer op. Hvad skal jeg forvente af priser på en shop, som har alle de normale elementer, samt er brugervenlig og unik i dens opsætning og design? Håber nogle af jer faglige folk kan hjælpe mig. På forhånd tak |
Hvis du prøver at kigge lidt her på Amino, vil du finde ud af at der er bunkevis af muligheder.
Skal det være nemt, billigt og hurtigt, så vælg en standard shop, du selv kan forme med hensyn til stylesheets. Man kan faktisk godt lave noget, der ikke ligner alle andres.
Jeg har en Scannet shop som jeg har købt hos www.web-siden.dk - de kan også hjælpe dig med design, hvis du er helt på bar bund. Lige nu er der oven i købet tilbud på oprettelse af shop. Vælger du en gør-det-selv shop, kan du starte meget billigt.
Du kan gratis prøve shoppen i 14 dage, og prøve dig lidt frem.
Shoppen er nem at håndtere, og du kan selv gøre meget ved udseendet af din shop ved at sørge for ordentligt billeder, som selvfølgelig skal have samme størrelse - det glemmer mange shopejere.