Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Priser på Webshop?-Hjælp

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg faldt lidt over en tidfældighed en rimelig tomt markedet, når det drejer sig om en webshops , der findes jo en million af dem, men det markedet jeg normal arbejder i med produktion og salgskanaeler i ind og udland til detail. Opdagede jeg faktisk at de ikke er nogle gode webshops, kun nogle få meget amatør agtige. Så arbejder lidt på en forretningsplan og stæk strategi, om hvordan jeg kan sætte mig på det marked.

Så skal jo bruge en super professionel webshop, som jeg selv kan opdater så meget som muligt. Jeg har ingen erfaring med webshopsbrug.

Jeg ser mange webshops som ligner hinanden ret meget, desværre. Jeg søger nok en som skiller sig lidt ud, men skal selvfølgelig stadig være super bruger venlig, også skal den gå stærk. Intet mere træls end at være på en webshop, når man skal vente på varerne før de kommer op.

Hvad skal jeg forvente af priser på en shop, som har alle de normale elementer, samt er brugervenlig og unik i dens opsætning og design?

Håber nogle af jer faglige folk kan hjælpe mig.

På forhånd tak

Tilmeldt 21. Mar 07
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 13:53

Hvis du prøver at kigge lidt her på Amino, vil du finde ud af at der er bunkevis af muligheder.

Skal det være nemt, billigt og hurtigt, så vælg en standard shop, du selv kan forme med hensyn til stylesheets. Man kan faktisk godt lave noget, der ikke ligner alle andres.

Jeg har en Scannet shop som jeg har købt hos www.web-siden.dk  - de kan også hjælpe dig med design, hvis du er helt på bar bund. Lige nu er der oven i købet tilbud på oprettelse af shop. Vælger du en gør-det-selv shop, kan du starte meget billigt.

Du kan gratis prøve shoppen i 14 dage, og prøve dig lidt frem.

Shoppen er nem at håndtere, og du kan selv gøre meget ved udseendet af din shop ved at sørge for ordentligt billeder, som selvfølgelig skal have samme størrelse - det glemmer mange shopejere.

Venlig hilsen Lone

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:53

Du kan læse lidt om hvad vi kan tilbyde om webshop vi har også eksempel på typisk tidsforbrug og hvordan tiden bruges som du kan se på.

Hvis det har interesse så skal du være velkommen til at sende en mail på email@redweb.dk

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 14:19

Hej Jevo

Kontakt mig på mecci@live.dk jeg har lige noget for dig :-)

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 14:34

Vi kan godt lave dig en webshop, der skiller sig ud rent stilmaessigt og fuktionsmaessigt. Skriv mig en mail paa bratsch@ofir.dk saa giver vi dig et godt tilbud.

MVH Adam

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40

Hej Jevo

Prøv evt. lige at kigge på DanDomains og DynamicWeb. Der får du nok alt hvad du skal bruge og designet/købeoplevelsen er jo op til designeren, designmæssigt er alt muligt med disse 2 systemer. Du kan også få en demo version som du kan prøve i 30 dage. Endvidere har jeg også hørt meget godt om Magento, men jeg kender det dog ikke rigtig endnu. Prisen er meget forskellig og jeg vil da anbefale dig at indhente nogle tilbud fra de mange gode Aminoer.

Men der findes også andre gode systemer, dem jeg har nævnt er blot dem vi har god erfaringer med.

Det er nok bedst at du laver en beskrivelse af alle dine ønsker og krav til funktionalitet, design, indhold og den tekniske platform/system så du sikre dig at du før det du ønsker. Denne liste kan du sende til dem du ønsker at få et tilbud fra, og så har du jo noget at sammenligne udfra.

Håber det er noget du kan bruge til noget.

Held og lykke med projektet

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:25

jevo:

Jeg søger nok en som skiller sig lidt ud, men skal selvfølgelig stadig være super bruger venlig, også skal den gå stærk. Intet mere træls end at være på en webshop, når man skal vente på varerne før de kommer op.

Hvad skal jeg forvente af priser på en shop, som har alle de normale elementer, samt er brugervenlig og unik i dens opsætning og design?

Shopify. Min webshop www.fairtime.dk har stået mig i små 10.000 kr. i design og kodning og koster mig derudover ca. 350 kr./md at drive. Super brugervenligt admin modul, let at søgeoptimere, lægge nye produkter, tekster mm. op,

Venlig hilsen
Ole

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:45

Vi kan tilbyde en super proff shop fra 20.000kr ekskl. moms.

Du kan læse mere om løsningen her webshop og du kan se et udpluk af vores referencer her referencer

Hvis du har spørgsmål eller andet kan jeg fanges på psj@taketwo.dk eller 40685707

Mvh Peder

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 19:32

Hej,

Vi kan tilbyde dig en proffesionel webshop, som starter fra 17.500 kr. Se vores referencer på www.purplecow.dk/cases.

Vh. Frederik

PurpleCow - Websites der skiller sig ud

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 20:07

Har du overvejet Magento Commerce for din webshop?

Check vores demo shop:    http://demoshop.magentohost.dk/

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)