og at lytte til de rigtige personer, der kan bringe dem videre.
Hvem er det?? Alle siger jo at det er dem, og når man tror på en, så må der jo være noget om det????
Hmmm.
En hurtig tommelfingerregel der kan vise noget om, hvilken indstilling folk bag hjemmesiden har, kunne være, at du ser på hvor meget de skriver "jeg" og "vi" i i forhold til "du" og "I" på deres hjemmeside.
Dem der i højere grad skriver "du" eller "I" end andre i samme branche har forstået, at det drejer sig om at give deres klienter værdi i stedet for bare at promovere egne produkter. Det fortæller, at de er indstillet på at lytte frem for, at de bare ønsker at prakke folk noget på, som de ikke nødvendigvis har brug for.
Så prøv at se, om de giver noget af værdi på deres hjemmeside, der kan bringe dig videre i din egen proces.
Nogle er herinde for at "kapre kunder" og andre (som jeg) er herinde for at "stå ved kaffemaskinen og snakke lidt". Amino bliver tit brugt til at komme lidt væk fra arbejdet og være lidt med i hvad der foregår ude i den store iværksætter verden.
Jeg tror at der er mange der har lært meget fra Amino og vi er også en del der har givet tilbage.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Nu er internettet ikke så hot som det har været, og markedet er ved at være mættet
Måske den sjoveste udtalelse, jeg har set på Amino til dato. Du er hermed noteret på min personlige liste over ufrivilligt morsomme citater fra iværksættere.
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.
En hurtig tommelfingerregel der kan vise noget om, hvilken indstilling folk bag hjemmesiden har, kunne være, at du ser på hvor meget de skriver "jeg" og "vi" i i forhold til "du" og "I" på deres hjemmeside.
Dem der i højere grad skriver "du" eller "I" end andre i samme branche har forstået, at det drejer sig om at give deres klienter værdi i stedet for bare at promovere egne produkter. Det fortæller, at de er indstillet på at lytte frem for, at de bare ønsker at prakke folk noget på, som de ikke nødvendigvis har brug for.
Det er altså et super analyseredskab på et hidtil uset højt niveau