Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Copenhagen AdCycles

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hei! Hva synes dere om virksomheten min, og vares hjemside? www.adcycles.dk

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 21:50

Fin side. Godt koncept og I er billigere er konkurrenterne. Det undrer mig dog lidt, at I har lavet hele siden (og jeres brochure) på engelsk. Er jeres primære målgruppe ikke danske reklamebureauer?

Derudover er det ikke hensigtsmæssigt, at der ikke er et link til jeres priser fra forsiden.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:01

jo, egentlig sa. Saken er, at jeg snakker ikke perfekt dansk (helst Norsk :). Tenkte meg at det blir gjor ikke noe om siden er pa engelsk. Synes du at den skulle vaere pa Dansk?

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 22:12

En egentlig enkel og fin side. Måske for meget luft øverst med ingenting. God blanding med tekst og billeder, så den ikke bliver for teksttung.

Jeg vil nok også anbefale at få en til at tilrette teksten til dansk, hvis den henvender sig til danske kunder.

Jeg er ikke korrespondent i engelsk men jeg har læst noget af den engelske tekst og den er heller ikke hel god. Så hvis I beholder teksten på engelsk, så vil jeg nok lige få den gået igennem.

Hilsen Jakob

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:48

Jeg ville få siden oversat til Dansk, det må også kunne hjælpe jer med at blive fundet i google hvis der er nogle der søger efter jeres services.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)