Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sjov personlig side

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 436
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer
Jeg er den heldige ejer af domaenet www.gotbabes.net.
Formaalet med det var, at lave en personlig side, der hed navn.gotbabes.net. Det er lidt sjovt at have en blog eller en anden personlig side paa sadaan et subdomaene, men da jeg ikke har tid til at faa min egen side op, blogge osv. lige for tiden laver jeg nu et Amino-tilbud. Hvis der er nogle herinde, som oensker at lave deres egen side, paa saadan et subdomaene (navn.gotbabes.net), saa skriv til bratsch@ofir.dk og skriv hvad det er for en side I vil aabne. Jeg vil dog paapege, at hvis der ikke sker regelmaessige opdateringer paa siden (mindst en gang om ugen), vil siden blive taget ned, og pladsen vil blive givet til en anden, der er interesseret.  Dog vil I lige blive konfronteret med dette foer jeg goer noget som helst, saa jeg ikke paa grund af en dum fejltagelse, fjerner en masse af jeres arbejde.

Lige nu er der rift om 10 pladser.

Saa! Send en mail til bratsch@Ofir.dk at du gerne vil have adgang til saadan et subdomaene, og fortael ogsaa hvilket type side, der er tale om. Det behoever kun at vaere med en saetning, saa jeg ved hvad vi taler om.

Det er helt gratis for de heldige 10.

I saetter selv jeres side op. Dog saetter vi en dato hvor vi saetter os sammen over msn og saa instruerer jeg lige i database osv. Efter I er blevet accepterede til subdomaenet, vil I faa en dag indenfor 1 maaned hvor vi begge sidder online og saetter den op sammen.

Jeres mail vil IKKE blive brugt til SPAM osv.

Held og lykke!

MVH Adam

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 08:01

sutjek:

Lad os nu se......

Et domæne koster ca. 100 kroner i indkøb,  + webhotel.

Og skal man have en hjemmeside, vil man da ALDRIG lægge den på et subdomæne, hvor man aldrig ved hvad der sker med domænet.

Udløber dette og du ikke betaler er siden jo værdiløs og du har spildt din tid.

DETTE ER EN OMMER

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:29

Enig..

Tilbyd dog hellere gratis blogge ligesom jeg gør på www.bloggy.dk ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 08:40

sutjek:

Hej Aminoer
Jeg er den heldige ejer af domaenet www.gotbabes.net.
Formaalet med det var, at lave en personlig side, der hed navn.gotbabes.net. Det er lidt sjovt at have en blog eller en anden personlig side paa sadaan et subdomaene, men da jeg ikke har tid til at faa min egen side op, blogge osv. lige for tiden laver jeg nu et Amino-tilbud. Hvis der er nogle herinde, som oensker at lave deres egen side, paa saadan et subdomaene (navn.gotbabes.net), saa skriv til bratsch@ofir.dk og skriv hvad det er for en side I vil aabne. Jeg vil dog paapege, at hvis der ikke sker regelmaessige opdateringer paa siden (mindst en gang om ugen), vil siden blive taget ned, og pladsen vil blive givet til en anden, der er interesseret.  Dog vil I lige blive konfronteret med dette foer jeg goer noget som helst, saa jeg ikke paa grund af en dum fejltagelse, fjerner en masse af jeres arbejde.

Saa! Send en mail til bratsch@Ofir.dk at du gerne vil have adgang til saadan et subdomaene, og fortael ogsaa hvilket type side, der er tale om. Det behoever kun at vaere med en saetning, saa jeg ved hvad vi taler om.

Det er helt gratis for de heldige 10.

I saetter selv jeres side op. Dog saetter vi en dato hvor vi saetter os sammen over msn og saa instruerer jeg lige i database osv. Efter I er blevet accepterede til subdomaenet, vil I faa en dag indenfor 1 maaned hvor vi begge sidder online og saetter den op sammen.

Jeres mail vil IKKE blive brugt til SPAM osv.

Held og lykke!

MVH Adam

Hahaha.. Det må da være en joke?!!

Jeg frygter desværre at det ikke er en joke...

Vil du øge omsætningen i din webshop? Vubla hjælper dine kunder med at finde produkterne de søger.

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 11:03

Tak for din information om priserne paa domaener, dem var jeg ikke klar over...

Hvis du ikke er interesseret, saa skal du jo ikke oedelaegge det for dem, der gerne vil. Det er sjovt at have en side paa saadan et domaene. Jeg taler ikke om, at folk gerne skulle aabne deres webshop her, eller aabne serioese forretningsmuligheder. Jeg taler om folk, der gerne vil have noget at pusle med.

Og hvis I vil vide det, har jeg allerede faaet 3 e-mails fra personer, der er interesserede.

Der er derfor nu 7 pladser ledige til folk, der oensker en side som denne: www.navn.gotbabes.net.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:20

sutjek:

Der er derfor nu 7 pladser ledige til folk, der oensker en side som denne: www.navn.gotbabes.net.

Hvorfor kun 10 pladser ialt? med et subdomæne er der jo 999999999999999999999999999999999999+1 muligheder.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 11:27

Hans host begrænser måske hans subdoæme pladser, eller også vil han bare ikke bruge mere tid på det.

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 11:32

Hvis jeg skulle hjaelpe 10.000 igang paa en gang kunne jeg jo ikke lave andet.  Men naar de 10 har faaet deres side op, regner jeg da med, at finde 10 mere osv osv.

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 14:22

sutjek:

Hvis jeg skulle hjaelpe 10.000 igang paa en gang kunne jeg jo ikke lave andet.

Se det kommer jo an på det system der tilbyde....

WPMU op imod en ordentlig host, og 100 open source designs så er du kørende

mvh

MJ

Fra København
Tilmeldt 17. Dec 08
Skrevet kl. 14:46

Hej MJ

Mine intentioner var ikke at starte en bisnes ud af det, men det var da en god ide.

Til at starte med, havde jeg bare taenkt mig at give aminoerne mulighed for at faa saadan en side.

MVH Adam

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)