Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tryksager

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan levere 500 stk. visitkort med tryk på 1 en side på 300 g. silk og med en gang mat lak der gøre dem mere eksklusive til 215,- (eks. moms og fragt).

2000 flyere i m65 med tryk på en side på 150 g. gloss til 800,- (eks. moms og fragt).

500 A3 plakater med tryk på en side på 150 g. gloss til 1425,- (eks. moms og fragt).

Så alt i alt bliver det 4000,- inkl. design. (eks. moms og fragt).

Skriv til nc@drive-design.dk for mere info eller ring til 6185 6211 og lad os tage en snak om det!

Rigtig god dag...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Lyngby
Tilmeldt 11. Apr 08
Indlæg ialt: 165
Fra  www.findroommate.dk Skrevet kl. 18:20

Hej alle,

Tusind tak for den hurtige respons. Jeg kigger alle tilbudende igennem i morgen, og finder så ud af hvad der er relevant for mig.

Fortsat god aften

Dbh

Mvh Kristian Matthes

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 18:27

Mail sendt. :)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 18:37
Tilmeldt 28. Oct 08
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 06:26

Hej Kristian,

Du må meget gerne send mig en mail på kbh@dktryk.dk  vi skal nok find et godt tilbud til dig

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 06:40

Hej

Alene det faktum at siden er i asp, gør at hostningen sikkert bliver dyrere end PHP.

mvh

Mogens Jørgensen

Easy Webhost

http://www.easywebhost.dk/

Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 23:41

Hej

Kanon ide i har gang i her! Virkelig originalt opfindelse.

Nu har i jo nok fået lavet tryksagerne som i har efterlyst, så det er ikke derfoe jeg lige smider en besked.

Tænker blot at der er flere der skal kende til ideen, og der vil jeg så tilbyde en reklma form som også er effektiv-carstreamers.

Kan tilbyde carstreamers i str. max 800 mm x 150 mm klar til montering for 20 kr. plus moms (special tilbud til aminoer indtil 1 maj 2009 ) hvis i selv har designet (dvs skriften, logo) Og prisen er ligegyldigt om i vil have lavet 1 eller 1000 stk !!!!! Ingen opstart gebyr eller andet skjult (foruden evt fragt )

Kan også godt designe den for 200 kr plus moms. så skal i blot bestemme farven og den konkrete størrelse.

Send evt en mail til : kennbo.grafik@gmail.com

Held og lykke med projektet

MvH

Kenn Bo Overgaard

Kenn Bo Grafik

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)