Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigt lager/lagerhotel søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg søger et billigt lager/lagerhotel som jeg skal have adgang til løbende.

Vi taler 20-200 paller alt efter pris - skriv en pm på m.bendtsen@privat.dk

MVH

Bendtsen 

Fra Dragør
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 12:48

Har du prøvet aminos lokabørs, den fungerer rigtig godt.

Derudover kan jeg anbefale dba.dk (Den blå avis), de har en sektion for erhvervslokaler som udlejes/sælges.

Mvh-

Daniel Holsko

Vanilla sound & Light Production | Udlejning af Lyd, Lys & AV udstyr!

Fra København SV
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:15

Danmarks billigeste lagerhotel: City Self Storage Skovlunde - DIN NYE SAMARBEJDSPARTNER

Vi garanterer dig markedets laveste pris grundet vor Prisgaranti, finder du en konkurrent med en pris der er lavere end vores, slår vi 10% af prisen! 

Vi har desuden er stort omfang af erhverskunder, og via vores erfaring med vor samarbejde med dem, fundet frem til forskellige løsninger, der gør det nemmere for dig som forretningsmand at drive din virksomhed

• Du har altid mulighed for at skifte til større eller mindre rum, stort set fra dag til dag, afhængig af ledige rumstørrelser.
  • Varehåndtering, vi kan tage imod dine varer og afsende dem for dig.
  • Affaldshåndtering. Roder du med pap og plastic kan vi på daglig basis sørge for at få det fjernet.
  • Kort opsigelsesfrist. Opsigelse senest d.15, og rummet tømt d. sidste dag i måneden.
  • 1 April bliver vores buisness lounge færdig, der giver dig mulighed for at benytte printer, fax, internet, læse nyheder mm.
  • Gode aftaler med indkøb af tilbehør til flytning mm.
  • Erhversarrangementer for større kunder, der gør det nemt for dig at udvide din virksomhed via netværk.
  • Gode forsikringspriser - Da vi er storleverandør af forsikringer til alle vor kunder, kan vi tilbyde en meget lav pris på forsikring af dine varer.

Det vi lægger vægt på som virksomhed er at DU som kunde for stillet dit behov, og samtidigt lidt ekstra. Du får adgang til centeret 24 timer i døgnet, og kan komme og gå som du lyster, via vort sikkerhedssystem. Der er alarmer på alle døre, så vi kan kontrollere hvor vidt de rigtige personer er i deres respektive rum eller ej. Desuden er  er centeret indhegnet og overvåget, samt Dansikring har kontrol af stedet når vi ikke er på pinden.

Vi har i øjeblikket tæt på 800 kunder, der enten på daglig eller månedlig basis kikker forbi centeret og deres rum.

Jeg Håber at høre nærmere fra dig, og sender også dette indlæg på din private mail.

Du kan eventuelt se nærmere på vores hjemmeside: www.cityselfstorage.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)