Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mindre Invistore søges - Til enkelt og smukt koncept

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg ville gøre dette ret kort, og dette er mere blot en indbydende info, og håber selvfølgelig på kontakt fra en mulig investore.

Nå man sælger produkter i dag, handler det kun om en ting,,-værdier! En forretning er f.eks fuldstændig ligeglad med hvilke produkter de har, men værdierne omkring produkterne, som giver dem et udbytte, som er spændende

Og desværre mange idag, som ikke ander dette og laver et produkt med hjertet og et produkt uden en værdi, men blot et produkt mere til til samlingen og meget svært at sælge.

Jeg har ideen til et produkt som et super enkelt, produktet er ikke nyt i sig selv, men det er blandet med nogle andre ting vi kender, men ikke sammen..Det giver et stærk produkt med en værdi, som henvender dig til folk med stil og måske i den lidt højre klasse.. Jeg synes selvfølgelig selv det er smukt:-)

Jeg er igang med at udarbejde firma  strategi som jeg kender en del til, og jeg ved at en mild virksomhed med en stærk strategi, altid vil klare sig. men her har vi samme tid også et stærkt produkt.

Lidt om mig selv.- Jeg er 25 år, og startet første firma op da jeg var 18 år. og har lige siden haft små eller mndre firmaer, som jeg har solgt når jeg følte det var rigtigt.. Jeg har meget salgs erfaring, og er uddannet i salg og forhandling på ret højt plan og har 6 års salgs erfaring. Samme tid har en stor forretning forståelse, og et meget seriøst og stor netværk.. Jeg har erfaring med strategi med højt plan ligeledes, og har en viden om forretnings drift. Jeg har alle kontakterne vi skal bruge til dette projekt.

Jeg er på nuværende tidspunkt til ansat som salgschef i et firma, hvor jeg skal køre 5 markedere op i EU. Så ved hvad jeg laver.

Og der er ikke tale om et fuldtids firma, her til at starte med.

Jeg ved godt det ikke fortæller så meget om produktet eller konceptet, men det er heller ikke meningen, jeg skal have fundet nogle seriøse folk, også forgår det over et personligt møde med fremlæggelse og fremdrift.

Der er maks tale om 100.000 Kr. , så det er en lille investering, måske er det din første investering og bevægelse ud i investerings verden. Din fortid har ingen betydning, det har dit netværk.

 

Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

har du en mail adr?

mvh

Rooba

 

Tilmeldt 11. Feb 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)